Cum arata fericirea

May 20, 2017 § 1 Comment

Sigur ca pe blog bate vantul, dar promit ca voi reveni curand cu forte noi. Pentru ca chiar am forte noi. Cum sa spun eu… de cand sunt mama, ma simt de 15000 de ori mai capabila decat inainte. Mai hotarata, mai rabdatoare, mai puternica.

Simt ca de-abia acum invat sa ma bucur de viata cu adevarat. Da, este adevarat, nimic nu te pregateste pentru a fi parinte. Dar eu nu iau aceasta afirmatie in sens negativ, ci absolut pozitiv -e atat de minunat! Ma uit la fetita mea, acest bebelus incredibil, ii soptesc vorbe dulci si imi dau seama ce binecuvantare este acest copil pentru noi.

Sunt multe de spus, dar o sa ma rezum la atat: stii ca esti fericit atunci cand este sambata seara, in casa ta se aud gangureli de bebe si tu mangai obraji pufosi si manute fine si NU ITI VINE SA MAI PLECI NICAIERI. Pentru ca esti fix acolo unde trebuie.

Despre cum e sa fii mama cu rochie, cercei si tocuri voi scrie curand. Pentru ca odata cu fiica mea, am descoperit noi si minunate laturi ale feminitatii mele.

§ One Response to Cum arata fericirea

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cum arata fericirea at .

meta

