Smoothie verde minunat

February 22, 2017 § 2 Comments

Vine primavara si asta nu poate sa insemne decat un lucru: urzici, spanac, loboda. Si rochite! 😀

Odata cu primavara vine si pofta mea de smoothies, de salate, de fructe reci (oohhhh, o felie de pepene rosu rece ar merge la fix acum!). Dar pana la urzici, ne descurcam si cu alte verzituri mai putin ortodoxe, gen kale. 🙂

Hai sa vedem ce am mancat eu la micul-dejun de azi:

Smoothie de primavara

~ 2 portii mici sau 1 portie generoasa

  • 100g iaurt grecesc
  • 2 maini zdravene de kale*
  • o jumatate de banana
  • 100g mango
  • 1 lingura de fulgi de ovaz
  • sucul de la o jumatate de limeta
  • apa, doar cat sa subtiem

Se pun toate acestea (in afara de apa) intr-un vas incapator si se blituiesc cu blenderul-stick. Daca nu aveti un blender foarte puternic, insistati sau mai subtiati cu apa pana cand smoothie-ul capata consistenta potrivita.

* Kale poate fi inlocuita cu alte frunze neutre la gust – eu pun spanac sau frunze de morcov sau de ridiche. Niciodata ruccola. :))

smoothie

Gustul este cat se poate de placut, smoothie-ul e dulce-acrisor datorita fructelor si sucului de limeta. Variatiunile sunt aproape infinite, eu am lucrat cu fructele pe care le-am avut la indemana. Fulgii de ovaz asigura satietate, fibre multe, stiti voi…

Si da, eu servesc smoothie-ul din castron, ca pe o supa. 🙂 Poate ca poza nu este foarte imbietoare, dar va asigur ca gustul este minunat.

Ama a publicat o lista de smoothie-uri foarte tentante aici, mergeti si va inspirati.

Voua ce fel de smoothie-uri va plac?

§ 2 Responses to Smoothie verde minunat

  • Ioana says:

    Eu n-am mai auzit să se mănânce frunzele de morcov sau de ridiche deși nu mi-a spus nimeni că n-ar fi comestibile 🙂
    Îmi plac smoothie-urile cu fructe și fără spanac, nu că ar schimba gustul dar când văd culoarea aia urâtă mi se taie toată pofta 🙂
    Deci: măr, portocală, pară, ananas… fructe dulci. Nu pun însă banană niciodată pentru că mi se pare că acoperă tot gustul.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Smoothie verde minunat at .

meta

