Ganduri de vineri (18)

February 17, 2017 § 6 Comments

Per total, o saptamana buna. Sunt mandra de mine, pentru ca desi as fi avut suficiente motive de anxietate, de data asta am reusit sa ma mentin intr-o nota de echilibru si sa procesez rational gandurile care nu imi dadeau pace.

Saptamana asta a fost cu:

  • Multe chestii administrative – pe care le urasc si carora nu le-am dat de cap in totalitate. Facturi, impozite, concediul de maternitate, hartii si acte care trebuie semnate. M-am gandit sa ii creez fetitei noastre un dosar mai mare doar al ei cu cele mai importante acte, date despre vaccinare etc.
  • Marea foamete. 🙂 Da, mi-a fost mai foame decat de obicei, si pofta a fost pentru chestii nu neaparat sanatoase. As fi mancat amandine bine insiropate, torturi, sandvisuri calde din care curge branza… Stiti voi. Noroc ca imi revin repede si ma intorc la chestii mai normale gen grapefruit, pe care il ador. Si da, saptamana asta am facut si ciocolata de casa, care este unul dintre deserturile mele preferate of all times. 🙂 Mai tineti minte batonul de ciocolata din copilarie? :)…
  • Am fost la un eveniment de networking super interesant si cu ocazia asta, mi-am depasit niste limite. E foarte usor sa devii confortabil cu un anumit cerc de cunostinte si prieteni si sa nu iesi niciodata din el. Dar am cunoscut niste oameni noi si foarte interesanti, si cu unii dintre ei urmeaza sa ma intalnesc cat de curand.
  • Am fost plina de optimism si entuziasm. Chiar nu stiu ce a fost cu mine. 🙂 Asa ca profit de starea asta sa avansez cat mai mult cu proiectele mele – asta fiind o strategie pe care am descris-o aici.
  • Am facut ceva cumparaturi online pentru Craciunul viitor. Ca de fiecare data, fara presiune si la preturi foaaaarte bune. 🙂 Chiar nu pricep de ce nu adopta mai multa lume strategia asta, mie mi se pare genial.
  • In acest week-end ne-am propus sa mai facem ceva cumparaturi pentru bebelusa, iar duminica am rezervat o masa la un restaurant minunat au bord du lac… Simt nevoia sa ma relaxez si sa ma bucur de mici momente alaturi de jumatatea mea. Statiunea se numeste Vevey si este pur si simplu minunata, eu cand merg acolo (rar, ce e drept) imi incarc bateriile pentru mult timp.
Asta e privelistea intr-o zi cu soare.

Asta e privelistea intr-o zi cu soare.

§ 6 Responses to Ganduri de vineri (18)

  • o femeie says:

    Ia da si noua link de unde ai facut cumparaturile online pt Craciun 😀
    Eu caut geci de iarna pt mine si copila. Pt iarna urmatoare, zic. Sper sa fac afaceri bune, altfel nu as bloca banii pana la iarna ulatoare.

  • Ce bine arata restaurantul! Fiul pleaca in toamna la studii la Lausanne, asa ca ma bucur ca avem un pretext sa vizitam si noi Elvetia, iar restaurantul il pun pe lista de vizite.

    • Sinziana says:

      Elena, felicitari pentru fiul tau! Merge la EPFL? Minunat va fi! Da, trebuie neaparat sa vizitati regiunea (intreaba-ma daca vrei sugestii de itinerarii, inclusiv drumetii etc.) Statiunea Vevey e aproape de Lausanne si Montreux, asa ca e ocazia perfecta. Mancarea e foarte buna si rezonabila ca pret pentru Elvetia, iar privelistea si atmosfera… nu mai zic. 🙂
      P.S. Ma bucur mult de tot ca ti-ai facut blog, bafta!

      • Elena says:

        Multumesc Sinziana!
        Da, da, acolo merge. Pentru doi ani: in primul e platit inca de scoala lui de aici, asa ca va fi mai simplu. Il cam ingrozesc legendele care circula pe la noi relativ la preturile din Elvetia. Banuiesc ca in septembrie mergem sa-l instalam .

  • Elena says:

    Scuze, eram Elena la comentariul precedent, dar acum vad ca se pune automat adresa blogului daca nu-s atenta.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (18) at .

meta

