Zile proaste

February 14, 2017 § 5 Comments

In spiritul postarii de ieri, va spun de ce am avut eu nevoie: de o pauza. Nici nu am avansat cu proiectele mele, nu am facut nici curatenie, nu mi-am facut nici macar cele 30 minute de plimbare zilnice si cu siguranta am depasit doza zilnica de carbohidrati. Sunt zile si zile, iar ieri eu am avut o zi proasta. Degeaba m-am impins sa fac si sa dreg, am avut chef doar de stat pe canapea si de plans. La un moment dat m-am trezit cu tricoul ud, dar nu era de la lacrimi, erau picaturi de lapte…

Nu o pun pe seama hormonilor si nici nu o sa va dau vreo reteta supercalifragilistica ca sa treceti peste astfel de zile. Pentru unii merg videoclipuri cu catei si pisici, altii isi suna cea mai buna prietena ca sa isi verse oful, unii mediteaza si altii fac shopping online. Eu cred ca trebuie doar sa stai cu tristetea, sa te lasi sa o simti, sa nu vrei sa o alungi cu orice pret. Da, e in natura noastra sa cautam placerea, solarul, fericirea dar uite ca viata mai e si cu furtuni sau zile gri.

Seara am simtit nevoia sa ma imbrac intr-o patura calda si pufoasa, eventual intr-o patura de iubire. Sa miroasa a ciocolata calda, a liniste si a gogosi sau melcisori cu lapte. Dar asta nu s-a intamplat, asa ca am incercat sa ma ascult, sa vad ce imi spune tristetea mea. Sa identific de ce anume imi e teama. Nu am tinut mortis sa gasesc solutii pe loc, sa vindec si sa fac sa fie bine. Doar am vrut sa imi dau voie sa vorbesc.

Va recomand si voua sa faceti asta din cand in cand. Cand va certati in cuplu, sau tipati la copil, cand va simtiti complet demotivati la serviciu, cand viata nu mai are nici gust si nici culoare… ascultati-va! Sau gasiti pe cineva care sa va asculte fara sa va judece si fara sa incerce sa va dea solutii.

§ 5 Responses to Zile proaste

  • o femeie says:

    Cand am o zi proasta ma duc sa dorm. Si dupa juma de ora de somn viata e mai frumoasa.

    P.S. vin si pleaca si zile din astea, trec cu o cana de apa, nu e musai sa fugim de ele.

    • Sinziana says:

      Fetelor, va admir ca puteti dormi! Eu tind sa ma gandesc… si sa ma gandesc… si sa alunec in butoiul cu tristete. 🙂
      Dar cuvintele voastre m-au adus cu picioarele pe pamant. 🙂

  • IuliaBe says:

    Zilele astea se numesc VIATA – nu putem trai cu idea ca e numai bine, mai e si tristete, si durere, si necaz, si plictiseala si de toate…
    Si la mine se trateaza cu somn si cu idea ca pt a vedea partea plina a paharului, tb sa vad si cat e de gol…..

  • Elena says:

    Si la mine deprimarea merge cu somnul, dar nu ma trezesc neapărat mai bine.

    • Sinziana says:

      Eu nu prea pot sa adorm atunci cand sunt suparata, pur si simplu trebuie sa imi las grijile si gandurile sa macine. 🙂 Dar da, ar fi perfect daca as putea dormi.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Zile proaste at .

meta

