Fa-ti o bucurie!

February 7, 2017 § 3 Comments

Fa-o tu, nu astepta de la altii! Imi e clar ca noi, oamenii, avem o inclinatie catre negativ – gandim negativ despre noi insine si altii, facem predictii sumbre si de multe ori avem ‘viziune-tunel’, nu vedem nici la stanga, nici la dreapta. Am mai spus-o si cu alte ocazii: cel mai trist mi se pare sa pleci pe lumea cealalta cu regrete. Hai sa ne ocupam de asta din timp, ce ziceti?

# Cumpara-ti un buchet de flori! Cine zice ca ar trebui sa avem flori in casa doar cand le primim (si sa le primim doar de la barbati?)

# Cumpara-i mamei sau sorei sau prietenei cele mai bune un buchet de flori! In mod sigur reactia ei te va binedispune! 🙂

# Mergi la un film. Da, tu cu tine. Sau la un matineu.

# Dimineata, inainte sa sari de sub plapuma, mai da-ti cinci minute de dulce visare. Eventual, daca sotul nu are nimic impotriva, poti sa iti bei cafeaua sau ceaiul culcusita bine in pat.

# Ia-ti o zi libera. Da, stiu ca zilele de concediu sunt ca aurul, dar tocmai din acest motiv meriti o zi in care sa faci ceva ce e foarte important pentru tine, fara nici o presiune.

# Paine cu unt si miere dimineata. Nu e asta mic-dejunul campionilor? 🙂

# Planuieste-ti urmatoarea vacanta. Va fi o insula din Grecia sau poate un sat din Maramures?

# Inscrie-te ca voluntar la o asociatie sau ajuta pe cineva care are nevoie. Serios, e dovedit stiintific ca atunci cand ii ajutam pe altii ne simtim de milioane.

# Inscrie-te la un curs. De inot, de germana, de scris cod, de prajiturit, nu prea conteaza.

# Joaca-te cu un animalut! Unele dintre cele mai frumoase momente de tandrete le-am avut cu vitelusul Marinica, de mult trecut pe lumea cealalta.

# Pune o fata de masa frumoasa si invita-ti prietenii la o cafea si ceva bun.

# Sau pune o fata de masa frumoasa doar pentru tine si pregateste-ti ceva delicios si rapid. Ce zici de o tartina cu unt si caviar?

# Fa curatenie temeinica in casa si apoi bucura-te de senzatia de prospetime. Daca cumperi si niste frezii, se poate spune ca a venit primavara la tine in casa.

# Uita-te la un film sau serial pe care obisnuiai sa il vezi acum multi ani. Gen Dr. Queen sau Perla alba, perla neagra. Isi mai aduce cineva aminte de ele? 🙂

# Mergi intr-un parc mare sau si mai bine, intr-o padure, si simte mirosul pamantului sau urmareste bataia frunzelor in vant. Si apoi umple-ti plamanii de aerul acela minunat.

# Cand iesi din casa, ai grija sa te simti de milioane si pe dinauntru, si pe dinafara.

flori

Sunt curioasa: voi ce bucurii v-ati facut in ultima vreme? 🙂

§ 3 Responses to Fa-ti o bucurie!

  • o femeie says:

    – un film / desen animat (la mine Myiazaki are efect nemaipomenit).
    – miscare. Mai greu pana ma urnesc dar ma simt minunat dupa, asa ca imi rezerv fie o bucata de mers pe jos rapid, fie bicicleala.
    – o carte minunata cu o cana de ceai.

  • Eu recunos ca m- am răsfățat luna trecuta – am avut o zi întreagă doar pentru mine, in care m- am întâlnit cu prietene si seara am avut o intalnire cu soțul, si am petrecut f fain.Luna asta îmi cumpăr niste culori pe care mi le doream de mult si poate niste carti.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Fa-ti o bucurie! at .

meta

