Will you be my coach?

January 31, 2017 § Leave a comment

Am avut in dimineata asta o sesiune de feedback pe marginea unui raport 360. Raportul nu arata deloc grozav, feedback-ul era in mare parte negativ si ‘subiectul’ meu lua rand cu rand sau rezultat cu rezultat si imi explica de ce e gresit sau contradictoriu. Asta este o reteta pentru dezastru de cele mai multe ori: eu imi pierd timpul si participantul pleaca din sesiunea noastra frustrat, cu gandul sa se razbune pe cei care i-au dat feedback negativ. 🙂 Nimeni nu castiga din povestea asta.

Am mai spus-o si cu alte ocazii: urasc sa simt ca imi pierd timpul si ca nu am impactul pe care as vrea sa il am, sau ca oamenii cu care lucrez nu sunt dispusi sa go the extra mile. Si de data asta am renuntat la ‘political correctness’ si limitele impuse de rolul meu si i-am spus omului ce vedeam eu de fapt in raportul lui, si care este the bottom line.

Rezultatul? A rezonat instantaneu si am simtit ca vorbele mele vin ca o eliberare pentru el. Apoi m-a intrebat daca vreau sa fiu coachul lui. Iar eu am zis ‘da’. 🙂

Asa ca lectia este: cand simtiti ceva foarte puternic, fiti sinceri si vorbiti deschis. Cu blandete, dar in acelasi timp ferm. In munca voastra, e important sa stiti cine sunteti si sa va respectati valorile. Nu va pierdeti timpul si nu il irositi nici pe al altora cu platitudini si falsitati. Sentimentul cel mai toxic e cand seara ne spunem ‘ahh, ce bine ca am scapat si de ziua asta!’. Traiti fara teama. Pentru ca yolo 🙂 – you only live once.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Will you be my coach? at .

meta

