Salata ‘oua in cuib’

January 30, 2017 § 1 Comment

De cand mi-am propus sa am mai multa grija de sanatatea mea am devenit mult mai inventiva cu salatele. Desi legumele gustoase sunt mai greu de gasit in aceasta perioada, cred ca ma descurc foarte bine cu ce am la dispozitie.

Salatele de iarna sunt mai consistente decat cele pe care le mananc vara, dar nu mai putin gustoase. Cea de fata a fost o improvizatie: pur si simplu m-am uitat ce mai e bun prin frigider si am inventat ceva.

sal1

Salata ‘cuib de oua’

2 oua fierte (ideal ar fi ca ouale sa fie de tara)

3 linguri iaurt

1 castravete murat

1 lingura capere

Frunze verzi – eu am avut rucola

1 ardei rosu

1 cartof mic, fiert

1 felie de avocado

40g branza

Cum se face:

Nimic mai simplu! Fierbem ouale tari, le scobim, iar galbenusurile le amestecam cu iaurt, capere si castravetele murat taiat marunt. Apoi umplem ouale cu aceasta pasta.

Aranjam pe o farfurie frunzele de ruccola si celelalte legume, taiem cartoful si presaram branza. Peste acest cuib vor trona ouale. 🙂 De ulei sau otet nu mai este nevoie, eventual turnati pasta de iaurt cu galbenus care va mai ramane.

Va garantez ca salata aceasta este satioasa si extraordinar de gustoasa. Unde mai pui ca puteti jongla cu legumele din ‘cuib’ asa cum vreti! 🙂

sal2

§ One Response to Salata ‘oua in cuib’

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Salata ‘oua in cuib’ at .

meta

