Rum and Coca Cola sau despre placeri vinovate

January 26, 2017 § 4 Comments

Cred ca trebuie sa mentionez din capul locului ca in aceste luni de cand suntem doua intr-una nu m-am atins de rom. 🙂 Dar pentru mine amestecul rom-Coca Cola are ceva magic si este simbolul placerilor frivole. Si acum sa vedem… ce inseamna pentru mine rasfat?

  • Ciocolata calda. Sa fie catifelata, cremoasa, groasa. Cred ca pot trece luni de zile pana sa imi aduc aminte de ea, dar apoi ma loveste o pofta imensa de bautura asta magica. In vacanta ce tocmai a trecut am devorat o ciocolata calda absolut extraordinara intr-un local din Bucuresti. Cred ca era de la Julius Meinl si era atat de groasa ca am mancat-o cu lingurita (amidonul, bate-l vina). Acum sunt in cautare de alte branduri bune.
  • Dimineti tarzii cu cafea si ceva bun in pat. Sper ca E. nu citeste acum, pentru ca el e total impotriva consumului de… orice in afara perimetrului bucatariei. 🙂 Sambata sau duminica imi place sa ma rasfat in pat citind diverse, alaturi de o licoare magica. Imi place sa mananc paine prajita cu unt si branza sau un ou fiert, sau iaurt cu miere si fructe.
  • Uneori, ador sa trag chiulul. Da, ati citit bine. In 99% din situatii sunt extrem de serioasa si responsabila, dar uneori pur si simplu nu am chef. Si atunci imi permit mici derapaje. Imi permit sa aman chestii, sa plec, sa ma duc intr-un magazin sau o cafenea si sa nu ma intereseze.
  • Imi place ca uneori sa pierd notiunea timpului. In mod normal, sunt foarte organizata, functionez dupa liste scrise si mentale, imi place sa fiu productiva. Doar ca am nevoie si de pauze. Si-atunci ma culcusesc in pat sau pe canapea cu o carte, sau ma plimb aiurea prin padure sau prin magazine.
  • Imi plac sandvisurile calde. Da, antiteza mancarii sanatoase. Dar uneori e nevoie si de altceva decat supa si salata. 🙂
  • Imi plac pantofii. Mult de tot. Sa fie cu toc, sexy, sa iti produca o emotie. Eu ma simt extraordinar atunci cand port pantofi frumosi, curati, eleganti.
  • Din aceeasi gama ca mai sus, imi plac rochiile. Daca as putea, as purta numai rochii si fuste. Ah, si ciorapii cu model interesant imi plac.
  • Ador sa se joace cineva cu parul meu. Imi place sa mi se faca masaj pe cap, ma relaxeaza nespus. Imi plac tratamentele cosmetice.
  • Imi plac mult de tot agendele si obiectele de papetarie. Peste tot unde calatoresc sunt foarte atenta sa plec cu o agenda speciala, eventual un pix interesant.
  • Diminetile de duminica la cafenea cu prietenele mele imi dau o stare de bine extraordinara. Vorbim cu orele si nici nu ne dam seama cand s-a facut deja ora pranzului…
  • Imi plac palariile, mi se pare ca adauga o nota de eleganta si rafinament unei tinute.

O sa mai adaug la lista de sus cand imi aduc aminte. Dar pana atunci va invit pe voi sa imi spuneti: ce placeri vinovate, frivole aveti? 🙂

§ 4 Responses to Rum and Coca Cola sau despre placeri vinovate

  • o femeie says:

    Nici eu nu sunt pro mancat pe canapea si in pat 🙂 – dar husa canapelei spune altceva 😀
    Palariile si mie imi plac, dar nu stiu sa le port 😀 – am una pt vara.

    • Sinziana says:

      Hai ca pizza pe canapea cu familia vineri seara la un film are alta savoare decat aceeasi pizza mancata la bucatarie. 🙂 (si cred ca tocmai mi-am facut singura pofta de pizza! :)))
      Cat despre palarii, cele de vara sunt cele mai usor de purtat – adauga-i o panglica sau o floare din aceea cu agrafa de prins in par sau o esarfa. Si poart-o ca si cum ai fi cea mai delicata femeie. 🙂

  • Ioana says:

    Îmi plac parfumurile mult de tot și chiar dacă știu că nu o să apuc să le folosesc pe toate nu mă pot abține… Fiecare parfum îmi provoacă o amintire și de multe ori seara îmi parfumez perna în funcție de starea pe care vreau să o retrăiesc 🙂

    • Sinziana says:

      Da, tu esti fara indoiala regina parfumurilor si nu o data mi-am notat un parfum nou despre care am citit la tine! Chestia cu parfumatul pernei seara mi se pare incredibil de romantica. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Rum and Coca Cola sau despre placeri vinovate at .

meta

