Ganduri de viitoare mama

January 25, 2017 § 3 Comments

* Din categoria celor care se pot spune public. πŸ™‚

Oare va fi chiar asa cumplit cum zice toata lumea? πŸ™‚

Cum o sa supravietuiesc nesomnului? Eu chiar sunt omul care are nevoie de somn sau se transforma intr-un monstru. πŸ™‚

O sa pot alapta? O sa fie nasterea chiar atat de oribila? Oare nu as putea face ceva astfel incat sa fie rapid si usor, chiar daca voi naste natural? πŸ™‚

Oare imi voi reveni la formele initiale rapid sau va fi greu? O sa ma simt normal in capul meu sau nu o sa ma mai recunosc?

O sa am timp de o manichiura, macar o data pe luna? Imi trebuie tare mult o ora pentru mine, cand si cand.

O sa mai pot citi o carte normala? O sa fie timp pentru asta?

Sotul meu o sa ma mai vada ca pe o femeie de care e atras, sau doar ca pe mama copilului lui?

Cum o sa ne descurcam cu mancarea? O sa cada asta in totalitate pe mine? Oare sotul meu si tatal bebelusei o sa fie acolo langa noi sau un pic mai detasat?

O sa simt nevoia sa ma intorc repejor la birou sau o sa fiu fericita ca pot petrece timp cu bebelusa?

Ce voi face cand voi simti ca vreau sa imi iau lumea in cap? πŸ™‚

De fapt, o sa imi placa viata asta noua sau o sa regret ca ‘m-am grabit’?

Va rog, nu dati cu rosii, am asternut aici cate ceva din ceea ce ma framanta. La mine a inceput sezonul indoielilor si anxietatilor si ma ajuta sa scot din mine tot ceea ce ma obsedeaza. Da, stiu ca la final va fi bine, dar si acest ‘bine’ are o mie de nuante…

§ 3 Responses to Ganduri de viitoare mama

  • IuliaBe says:

    Caa sa iti dau speranta πŸ™‚ noi am terminat de vazut 2 serii din Grey’s Anatomy; nasterea nu e neaparat grea; mie personal mi s-a parut usor procesul tehnic :)))) ca mai ca as mai face un copil; ai timp si de o manichiura; nu vei simti ca vrei sa iti iei lumea in cap si in niciun caz nu o sa regreti, din contra o sa regreti ca nu ai facut-o mai devreme;
    Curaj, e greu dar incredibil de frumos πŸ™‚

    • Sinziana says:

      Ce bine e sa va am pe voi aproape! Multumesc pentru incurajari, Iulia. Adevarul e ca majoritatea povestilor ‘de mamicie’ (suna ca ‘pribegie’) pe care le aud sunt cu despresie, tristete, regret si probleme. Si asta nu este foarte incurajator. πŸ™‚
      Eu ma gandesc asa: o sa nasc primavara, pomii vor inflori, daca merge prost macar o sa-mi bag nasul in flori de cires si apoi in pielea bebelusei si va fi mai bine. πŸ™‚

  • Elena says:

    Cred ca e normal sa-ti pui intrebari, dar o sa vezi ca odata in mijlocul actiunii o sa le iei asa cum vin si o sa vezi ca toate intrebarile astea o sa-si gaseasca singure raspunsul.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de viitoare mama at .

meta

