I’m only human

January 17, 2017 § Leave a comment

Ma uitam la un documentar despre sacali la o ora la care ar fi trebuit sa dorm de mult. Nu stiu cum se face ca am anumite revelatii doar noaptea. Poate si voi patiti la fel, dar  la ore mici din noapte mie mi se intampla sa vad niste lucruri cu claritate, fara putinta de tagada. Totul capata sens atunci, suferinta si intrebarile iau sfarsit.

Imi este destul de greu sa articulez cu precizie, dar incerc: am avut revelatia faptului ca nu traiesc decat o singura viata, sau una de care sunt constienta si la care am acces. Este o viata finita. Am avut revelatia imensei libertati de care dispun – libertatea de a-mi construi fiecare moment asa cum doresc. Aleg sa traiesc cu un om sau sa imi iau lumea in cap si sa ma apuc de cu totul altceva in… Brazilia, sa zicem. Aleg cum vreau sa ma simt. Nimeni nu ma poate face sa ma simt intr-un anumit fel. Cand sufar, sufar pentru ca vreau eu. In realitate, pot sa aleg altfel, oricand. Si nici eu nu pot obliga pe nimeni sa faca nimic, niciodata. Nu avem control unii asupra celorlalti.

Atitudinea asta imi raspunde si la intrebarile legate de stima de sine. Pur si simplu incerc sa fiu cea mai buna varianta a mea, intelegand ca e mereu loc de mai bine si nejudecandu-ma cu asprime. Totul e un joc in continua desfasurare, supararile si dezamagirea nu isi au locul. Doar invatarea continua conteaza.

Parca gandindu-ma la lucrurile astea, dispare orice notiune de artificiu, de stradanie de a fi orice altceva nu sunt. Ce vreau eu? Vreau sa ma bucur de viata care mi-a fost data. Vreau sa traiesc cat mai mult si sa am o batranete frumoasa, usoara si linistita. Contrar majoritatii seniorilor pe care imi e dat sa ii observ, eu vreau sa fiu lucida, echilibrata si senina. Imi voi face un plan de bataie pentru batranete – pentru ca batranetea incepe din timp si nu are sens sa ne amagim. 🙂

Dar, ar fi ideal sa am un partener cu care sa traiesc o viata fericita, dar nu ma pot bizui pe asta. Si in nici un caz nu vreau sa ii fac pe copii responsabili de fericirea si bunastarea mea. Realitatea e ca toti suntem parteneri in viata, unii mai aproape de altii si mai iubitori. Dar fiecare e de fapt pe cont propriu. Din nou acel sentiment de libertate si independenta care imi da fiori. Si foarte multa energie si putere. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading I’m only human at .

meta

