Bucurii

January 11, 2017 § 2 Comments

Stau cuminte si ma bucur de niste zile calme (inca). Dospesc tot felul de idei in sinea mea. Si printre multe ganduri care nu ma lasa sa dorm, ma bucur…

Pentru ca ninge. Da, aceeasi zapada si acelasi ger care nu m-au lasat sa plec in deplasare saptamana asta. Dar cat de liniste e cand ninge, ati observat?

Pentru ca am carti multe si bune. Am primit si de Craciun si mi-am cumparat si singura. Si ce lux e mai mare decat o seara cu liniste in care poti citi in voie?

Workshopul pe care il pregatesc si care se va numi ‘2017: cel mai bun an al vietii mele?’ se apropie si am tot felul de idei nastrusnice.

Fetita mea e mai activa ca oricand. Zi de zi si din ce in ce mai mult ma loveste, ba intr-o noapte am avut impresia ca e iar cutremur, cand colo… mi se cutremura burta.

Nimicuri feminine. Ei bine, da, de ce sa nu recunosc. Coaforul din orasul asta de provincie, un ruj nou, cercei noi, un strop de parfum si deja ma simt altfel. Si stiu ca in cateva luni situatia se va schimba dramatic, dar imi rezerv dreptul sa sper ca voi avea parte de un strop de cochetarie chiar si atunci. 🙂

Sunt foarte rasfatata zilele astea. Ba o ciorba de perisoare, suc de citrice in fiecare dimineata, prajiturile mele preferate (nimic nu se compara cu o amandina la momentul potrivit, ati observat?), plimbari seara tarziu prin orasul inghetat, fiica mea mereu in gandurile mele…

cafea

§ 2 Responses to Bucurii

  • Ioana says:

    Îmi plac așa de mult articolele astea despre bucurii mărunte pentru că îmi induc o stare de calm și liniște… Azi o să cumpăr amandine 🙂

    • Sinziana says:

      Si mie imi place mult sa citesc despre bucuriile altora. Sper ca te-ai bucurat de amandina! 🙂 Ritualul meu de fiecare sambata in facultate era sa mananc o amandina si sa beau o Cola alaturi de iubitul meu. Pe urma ne plimbam vreo 3-4 ore asa si viata era ab-so-lut perfecta. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Bucurii at .

meta

