Ganduri de vineri (16)

December 16, 2016 § 4 Comments

Ohh, ce saptamana! Desi incerc din rasputeri sa nu las nimic pe ultima suta de metri (am o manie cu organizarea), tot se intampla sa ma dea o gramada de lucruri peste cap. Saptamana asta:

  • M-am plimbat (mult prea mult) cu trenul. Geneva-Basel-Zurich si o calatorie inapoi extrem de complicata si care mi-a dat batai de cap. Miercuri seara la ora 22.00 eu eram in ceva gara dintr-un orasel, se faceau lucrari pe calea ferata si trenul meu nu a mai ajuns la Geneva, a trebuit sa schimb de nu stiu cate oriΒ si sa merg cu un fel de tren personal… in fine, am ajuns acasa un pachet de nervi, obosita si frustrata. Nu-i nimic, am tras un plans scurt, m-am dus la culcare si a doua zi a fost foarte bine. πŸ™‚
  • Am aflat povestea impresionanta a unei colege: anul acesta a ramas insarcinata, doar ca ce era un vis s-a transformat curand in cosmar, caci s-a dovedit ca sarcina era… un cancer incipient si extrem de invaziv. Colega a mea a trebuit sa renunte la sarcina si sa faca chimioterapie, iar noi, cei din birou, habar nu am avut. Drama ei mi-a reamintit sa ma port cu fiecare om cu blandete, caci fiecare duce o lupta, poate, nestiuta…
  • Aproape mi-am scrantit glezna. Era dimineata, ma grabeam sa ajung la birou, si desigur, eu mai mult alerg decat merg. Am calcat aiurea si am simtit imediat o durere ascutita in acelasi loc unde acum niste ani am avut o entorsa. Din fericire nu s-a inflamat, dar am stat vreo doua zile cu emotii…
  • Si intr-o nota mai optimista: am cumparat primele hainute pentru fetita noastra. Desigur ca la vederea manusilor absolut minuscule m-a cuprins imediat un val enorm de tandrete si iubire pentru cea pe care o asteptam in cateva luni. Pregatirile au inceput. πŸ™‚
  • Am avut niste intalniri foarte interesante si mi-am dat seama (pentru a cata oara?) ca admir enorm femeile puternice, inteligente, creative, abile. Si mi-am propus ca in anul ce urmeaza sa formez un grup cu astfel de femei. Atat de multa energie si inspiratie imi dau ele si simt ca as putea darui si eu, la randul meu!
  • Apropos de creativitate, am descoperit acest tutorial super simpatic al Dianei Dragne. Eu nu am deloc talent pentru hand-made, dar admir si apreciez maiestria altora si imi doresc astfel de lucruri.
  • Duminica aceasta vreau sa fie o zi doar pentru mine: o sesiune de yoga cu o prietena, brunch cu aceeasi prietena, apoi studiu si pregatirea pentru coaching si in sfarsit ceea ce eu numesc ‘@home spa’ – ceva masti pentru ten si par si masaj facut de mine, mie insami. πŸ™‚ M-am simtit tare obosita saptamana asta si am nevoie de un respiro…

Voi ce mai faceti?

§ 4 Responses to Ganduri de vineri (16)

  • Daniela E. says:

    – dap, o sesiune de plans la timpul ei….face mult!
    – ai grija cu articulatiile, in pregatirea corpului de nastere acestea se “inmoaie” , pentru ai fi mai usor bazinului, si eu am patit-o destul de devreme, cam din Luna a 4-a si n-am mai putut purta nici un fel de toc ca-mi jucau picioarele.
    – vreau si eu sa fiu musca pe perete in grupul tau de femei puternice!
    – iti doresc o super saptamana!

    • Sinziana says:

      Pai Dana, hai in grupul de femei puternice. Lucrez la concept, insa in sine mi se pare o idee foarte buna – un network de femei ambitioase si creative. Ma gandesc la asta si iti dau de veste, da?
      Habar nu aveam ca al nostrum corp se inmoaie in timpul sarcinii. Acum nu-ti imagina cine stie ce tocuri, erau de 4cm, dar tot a fost cam aiurea.
      Despre plans – spre surprinderea mea, nu am fost mai deloc emotionala in timpul sarcinii, dar la oboseala extrema si frustrare maxima eu asta fac. E important sa stie fiecare cum reactioneaza pentru lunile care urmeaza… πŸ˜€
      Si eu iti doresc o saptamana minunata ca tine! πŸ™‚

  • Daniela E. says:

    Sunt absolut sigura ca o sa vii cu un concept destept de Networking si daca tu ma vrei sa stii ca si eu te vreau πŸ˜€
    Let the creative juices flow!

  • o femeie says:

    Am incercat eu aceasta idee de manusi din plover vechi, cu ceva timp in urma dar nu merge pe orice tip de material pt ca la taiere se destrama. Asa ca daca ploverul nu arata ca cel din poza (ca o panza matlasata/fedru), mai bine nu incercati. Dar iese usor o caciula πŸ˜€ (nu sunt degete subtiri de taiat).

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (16) at .

meta

