Ce inseamna putin si bun?

December 15, 2016 § 3 Comments

Am mai scris eu despre cum sa facem mult cu putin. Azi vreau sa scriu despre ‘putin si bun’. Pentru mine abordarea asta e noua, toata viata am fost adepta lui ‘mult si bun’. 🙂

Dar sa va spun in ce arii din viata mea am observat ca filosofia lui putin si bun e super avantajoasa:

  • La serviciu. Odata cu avansarea in functie vine un potop de oportunitati, sarcini si proiecte noi. Logic ar fi sa zic ‘da’ la tot si fosta Sinziana asta ar fi facut, doar ca acum imi permit luxul de a selecta ceea ce imi face placere cu adevarat. Munca mea imi consuma multe resurse emotionale, si ca sa pot functiona optim am nevoie sa fac mai putin. Stiu foarte bine cum este sa te simti vlaguit la sfarsitul zilei (si chiar la inceputul ei, au fost perioade in care nu imi puteam incepe ziua fara o cana mare de cafea) si cum e sa simti ca poti sa respiri, ca poti sa zambesti, ca nu esti sufocat sub proiecte si deadline-uri. E o diferenta ca de la cer la pamant.
  • Cu iubitul. Da, ma refer la timp de calitate. Nu trebuie sa stam lipiti ca marca de scrisoare clipa de clipa, avem nevoie de spatiu si libertate. Dar cand suntem impreuna ma asigur ca se simte ca si cum suntem inveliti intr-o patura moale si protectiva de iubire. Acelasi lucru este valabil si pentru familie si prieteni. Nu am Facebook, dar imi fac timp sa ma intalnesc cu prietenele mele la cafea cel putin o data pe luna si vorbim destul de des.
  • Haine, cosmetice, mancare. Poate ca voi scrie o postare despre piesele-statement din garderoba, a caror importanta de-abia acum incep sa o inteleg in totalitate. Nu m-am machiat niciodata foarte mult, dar mi se pare un gest de cochetarie binevenit. Cu mancarea a fost si este a lifelong journey…:)
  • Modul in care imi organizez ziua. Da, inca sunt o productivity junkie, imi place sa am liste de to-do-uri si sa bifez cat mai multe si lucrez la asta. Incerc sa nu mai alerg, sa nu mai fac 7 chestii deodata, sa nu ma mai grabesc, sa nu mai inghit viata pe nemestecate. Practic, imi doresc sa nu ma mai simt haituita si alergata, ci linistita, bine ancorata si senina.

Visez la un sifonier aerisit, la o casa aerisita, la o minte aerisita, la un suflet cu liniste.

Voi la ce visati?

 

§ 3 Responses to Ce inseamna putin si bun?

  • Elena says:

    Cu hainele si eu imi cumpar putine, dar de calitate.
    Azi am scos din biblioteca citeva zeci de dvd-uri si spre 100 de carti. Avem ganduri mari de rarit si alte lucruri ,stau si ma mir cate se string intr-o casa puţin cite puţin.

    • Sinziana says:

      Exact, se strang multe si pe nesimtite! De aceea e perfect ca in fiecare saptamana sau la doua saptamani sa trecem prin toata casa cu o punga de gunoi si sa punem in ea tot ce nu mai e ok. Desi imi place debarasarea, tot nu o fac ca la carte…

  • o femeie says:

    eu am haine putine, 2 rafturi. Cosmetice nu, alergiile. Cand aveam mai multe ma pierdeam in alegeri, acum sunt minimalist si ma decid usor.
    La carti insa …. na, unele femei isi cumpara pantofi 😀

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce inseamna putin si bun? at .

meta

