Salata supercalifragilistica

December 12, 2016 § 3 Comments

Am facut o salata extraordinara! Da, acel gen de salata care iti satisface papilele gustative si tine si de foame. E minunat sa mananc doua frunze si un ardei, dar daca dupa o ora imi e foame… ce folos? Am observat ca pentru mine satietatea tine de doua lucruri: 1. volumul de fibre; 2. sa existe proteine, carbohidrati si grasimi.

Lasand teoria la o parte, va prezint salata. Din cantitatile de mai jos obtineti doua portii generoase. Sau o preparati pentru voi la pranz si aveti si pentru cina. 🙂

Avem nevoie de: frunze (de rucola am pus eu), 2 ardei grasi, 1 morcov mare, 1 ceapa (eu am avut rosie), masline de calitate, ton, 2 cartofi medii, 2 oua, un pic de iaurt si un pic de mustar.

Cum procedam: in primul rand punem cartofii la fiert, in coaja. Cat timp fierb ei, radem morcovul, spalam si uscam rucola, si taiem ardeiul si ceapa. Pe masura ce le procesam, le punem intr-un bol mare (atentie! sa fie un castron mare!).

Cand cartofii au fiert, ii decojim si ii taiem si pe ei. Punem ouale la fiert – nu stiu cum sunteti voi, dar mie imi plac ouale fierte cand sunt caldute, de aceea asta e ultimul pas pentru mine.

Cat timp fierb ouale, ne ocupam de sos: amestecam cam 6 linguri mari de iaurt cu 2 linguri generoase de mustar. Sosul asta iese atat de bun, incat il puteti manca ca atare sau puteti sa faceti oua umplute :). Unde mai pui ca rezista la frigider intr-un borcanel si 3 zile.

Si iata produsul final:

salaya

Reteta asta are doua mari secrete:

1/ Scoateti toate ingredientele din timp si lasati-le la temperatura camerei.

2/ Salata se amesteca doar in momentul servirii – aveti incredere in mine aici! 🙂

De-abia astept sa o refac – poate cu radacinoase la cuptor si seminte rumenite in tigaie? 🙂

§ 3 Responses to Salata supercalifragilistica

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Salata supercalifragilistica at .

meta

