Ganduri de vineri (15)

December 9, 2016 § 4 Comments

Ohh, ce saptamana!!! Am inceput-o la Zurich cu intalniri si sedinte si planuri si o termin la fel, doar ca la Geneva. 🙂

Dar a fost o saptamana extrem de productiva si vesela. Sa vedem:

  • Am lucrat cu spor si drag. Exista un domeniu in viata mea pe care simteam ca l-am neglijat in ultima vreme si… mi-am luat revansa saptamana asta! Dar am avut grija sa pastrez un echilibru in viata mea. Deci…
  • Am incercat sa mananc cat de cat sanatos. Am inventat o super salata (urmeaza si reteta). Am baut chefir si sana si… am contra-balansat cu niste turta dulce. 😉
  • Am reusit sa ma plimb in fiecare zi, in medie cam 40 minute pe seara. Sunt mandra de mine ca am invins inertia si am facut ce mi-am propus. Ceata si frigul sunt minunate!
  • Imi simt din ce in ce mai des si mai palpabil fetita si mi-e atat de draga… Din ce in ce mai draga!
  • Am descoperit ceaiul JustT. Inteleg ca este un brand nemtesc si… este cel mai bun ceai pe care l-am baut in viata mea. S-a intamplat in vagonul-restaurant din trenul care ma aducea inapoi la Geneva si am savurat fiecare inghititura, asa cum nu credeam ca e posibil cu un ceai.
  • Am inceput sa am insomnii – sper ca nu au legatura cu sarcina si au fost niste simple intamplari.
  • Am energie cat sa mut muntii din loc. Dintr-o data, simt ca pot sa fac tot, ca totul este posibil, iar ideile curg prin mine… Plus ca simt nevoia sa fac multa curatenie. 🙂
  • Am redescoperit-o pe Sia, care mi se pare fantastica…

Urmeaza un week-end la fel de plin: cosmetica maine dimineata, o petrecere seara, duminica dimineata la vot si cafea cu fetele si plecarea la Basel, caci saptamana viitoare sunt din nou ‘pe cai’. 🙂

Sunt recunoscatoare pentru tot!

§ 4 Responses to Ganduri de vineri (15)

  • Daniela E. says:

    Uiuiui, tineti-va bine!! Sanzianei ii merge bine! (si cu ocazia asta afli despre mine ca nu le am cu rimele ) Ma bucur enorm pentru tine ca toate merg conform planului! Nu uita, printre picaturi, sa faci cate o poza burtii…sau chiar filmulete cand incepe sa se miste!

  • Daniela E. says:

    dadadadadada!!! eu am facut cadou sotului de Craciun o sedinta Foto de Familie…acuma intrebarea e: cum il imbrac pe T.?

    • Sinziana says:

      zic sa il imbraci in pinguin sau ursulet. exista costume atat de dragute…
      eu imi imaginez ca imi voi imbraca fetita in fel si chip, cand sunt mici nu prea pot protesta. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (15) at .

meta

