Bucurii mici, de iarna

December 7, 2016 § 8 Comments

Pentru ca in jurul meu e multa agitatie si simt nevoia sa ma izolez de haos, creez in jurul meu o bula cu lucruri placute, care ma bucura si imi fac viata mai frumoasa.

portocale

Multe citrice, care mi se par atat de racoritoare! Parca nimic nu e mai bun decat un fresh de grapefruit dimineata! Aici, o portocala pe o farfurioara minunata adusa din Japonia. 🙂

obor

Simpaticul grausor, care a calatorit tocmai din Romania, de la ‘obor’ si e facut e ucraineni. La inceput s-a incapatanat sa nu creasca, apoi dupa ce l-a udat E. mai insistent, a inceput sa ii creasca ditamai creasta. E tare grasunel si vesel! 🙂

tren

Cred ca am mai spus ca nu ma mai despart de chefir si sana de la Covalact, da? Asta e o imagine de saptamana aceasta, cand ma indreptam spre Zurich. O sticla de chefir la momentul potrivit ma hidrateaza si ma hraneste extraordinar.

mos-2

Saptamana aceasta a fost Mos Nicolae si dis-de-dimineata, cum a iesit pe usa camerei de hotel am gasit un mic Mos Nicolae de ciocolata. Hotarat lucru: hotelul 25 Hours din Zurich e absolut mi-nu-nat! Merg des acolo si imi plac teribil calitatea, confortul si elementele funky.

birou

Iar la birou, fiecare dintre noi a primit o astfel de figurina din aluat proaspat si putin dulce, care este traditionala de Mos Nicolae. Nu stiu altii cum sunt, dar eu ma bucur de fiecare lucru mic, in parte.

cutie

Cred ca am mai scris despre cat de mult imi plac mie cutiile de tot felul. Cea de mai sus am primit-o de la nasii nostri drept cadou de Craciun si a fost plina cu bunatati: cosmetice pentru mine potrivite pentru aceasta perioada, o carte-jurnal despre bebelusie, o papusa-balerina pentru fetita noastra si alte daruri minunate. 🙂

Pe voi ce va mai bucura zilele astea?

 

§ 8 Responses to Bucurii mici, de iarna

  • o femeie says:

    mie imi plac iesirile seara, pe strazile cu luminite. Si mirosul de ceai (imi fac seara acasa, amestec menta, petale de trandafir). Si jocul de scrabble cu dictionarul in mana (am castigat 😀 ) , si lenevitul pe canapea cu tricotatul in mana.

    • Sinziana says:

      De tricotat nu stiu sa tricotez, din pacate, si probabil nu voi invata niciodata (am 0 indemanare). Dar m-ai inspirat sa imi fac si eu ceai, ba chiar mi-am cumparat un biscuite cu marzipan special pentru ceaiul de azi. Haha. 🙂

  • Daniela E. says:

    Imi place peisajul matinal, cand e promoroaca peste oras, plec cu Masina la munca si se vede autostrada, toata acea fuga de lumini si linistea din Masina mea merg foarte bine impreuna. Imi place cand seara intru pe usa si T. recunoaste ca a venit mama acasa, se bucura, ba chiar nu zice nimic cand il iau in brate cu mainile reci, ci isi lipeste nasucul de gatul meu si adulmeca. Imi place cand T. suge din portocala ca din tata, niciun strop nu-i scapa, miroase a iarna si sarbatori in toata casa si el e fericit ca sta la masa cu oamenii mari si manuieste singur mancarea si alege ce vrea.

  • Lidia says:

    Clementinele ori sucul proaspăt stors de portocale, ceai de tei cu multă lămâie și îndulcit cu miere, copiii colindând în timp ce construiesc frumos seara turnuri din cuburi, masa de seară cu poveștile de peste zi, bucuria copiilor când descoperă luna când se întâmplă să ne întoarcem seara în plimbare de la bunici, faptul că avem pe cei dragi la o stradă depărtare, că ne-am mutat la casă de câteva luni, la loc larg :), că vin sărbătorile, că suntem sănătoși, că avem pace în familie și atâtea altele…

    Zile frumoase!

    • Sinziana says:

      Bine ai venit, Lidia (ce nume frumos ai!). Ce frumos pare la voi, desprins din poveste. Sa va fie de bine mutarea la casa noua. Ati decorat? De prajiturele v-ati apucat? 🙂

  • Ioana says:

    Turta dulce și mica ghirlandă cu luminițe albe care pâlpâie în brăduțul de pe biroul de la serviciu. Ce tare mă bucur că am găsit una cu baterii ca să nu mai fiu nevoită să trag cabluri inestetice până la priză 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Bucurii mici, de iarna at .

meta

