Cand afara e frig… si noi ne simtim minunat din cap pana-n picioare

November 23, 2016 § 2 Comments

E iarna, afara ploua sau ninge, si noi ne petrecem tot mai mult timp in casa. Dintotdeauna am urat inactivitatea si senzatia de lene pe care le asociez cu statul in casa iarna. Una e sa stai la gura sobei cu o cana de ceai si sa citesti o carte o dupa-amiaza, si alta e sa simti ca hibernezi saptamani la rand. 🙂

M-am gandit cum pot inveseli spatiul in care locuim asa incat sa ma simt plina de energie si avant. De fapt, ideile de mai jos nu sunt doar pentru caminul nostru, ci acopera un spectru mai larg.

Lumina. Lumanarile sunt indispensabile. Le putem aprinde si cand lucram la birou, sau cand citim sau pur si simplu cand stam degeaba. Ideal ar fi sa avem mai multe surse de lumina in camera – mai multe lampi etc. In lipsa de asa ceva, apelez la lumanarele.

Curatenie. E mai greu sa fie liniste si pace cand in jur totul e in dezordine. Pentru mine curatenia e de multe ori terapeutica, nimic nu se compara cu prospetimea pe care o degaja un spatiu curat si neaglomerat. Pana incepe vacanta am de gand sa mai fac o sesiune de debarasare.

O fata de masa frumoasa. De ceva timp am o adevarata pasiune pentru fete de masa (o fi venind cu varsta :))). Am cumparat din diversele locuri pe care le-am vizitat tot felul de minunatii, pe care insa le tin pentru ‘ocazii’. Ei bine, cred ca e cazul sa pun stop acestei ‘traditii’. Din Japonia am adus o fata de masa minunata, si desi tin mult la ea, o vom folosi in toate zilele pentru masa din bucatarie. Pentru ca meritam. 🙂

Muzica. Sunt genul de om care poate asculta (si chiar asculta) colinde si in mijlocul verii. Mi-ar placea sa ascult Dean Martin sau Frank Sinatra in timp ce fac ordine in sifonier, cand pregatesc o tava de prajiturele sau scriu felicitari.

Arome placute. Ahh, scortisoara, cardamom si cuisoare, ceaiuri cu aroma de caramel! Sau o prajitura cu mac si portocale. Sau mirosul de frig. Si de altfel, e bine sa mirosim frumos noi insine. 🙂 Eu ador gelul cu aroma de cafea de la Yves Rocher. 🙂

Ingrijire personala. Asta apropos de gelul de dus… Ce-ar fi sa ne rezervam o dupa-amiaza pentru o mini-sesiune de cosmetica? Fie ca mergem la salon (eu adoooor pur si simplu sa imi coafez parul sau sa merg la masaj) sau ne facem o masca acasa, ideea e sa ne acordam un pic mai multa atentie.

Un cos cu fructe. Da, iarna e acel sezon in care tindem sa exageram cu mancarea. Si atunci e bine sa fim pregatiti cu alternative energizante si sanatoase. Un cos cu mere, mandarine si grapefruit si o farfurioara cu smochine si curmale pentru momentele cand nevoia de dulce e foarte mare sunt foarte potrivite.

Si sa nu uitam… e cu atat mai placut sa stam in casa cu cat ne miscam mult si pe afara. 🙂 Imi place la nebunie sa ma plimb cand afara e frig! E atata liniste si simt ca pot sa gandesc cu adevarat…

 

§ 2 Responses to Cand afara e frig… si noi ne simtim minunat din cap pana-n picioare

  • IuliaBe says:

    toate cele amintite de tine imi plac si le aplic, mai putin fata de masa din cauza pisicii ca trage de ea 🙂
    cel mai mult imi place curatenia, parca ma simt si eu curata cand e curat si ordine in jur 🙂
    fixatie pe spatiul din jur am si eu….am inceput sa ma gandesc cum o sa decorez livingul la casa, desi abia i-au pus aoperisul :)))

    • Sinziana says:

      Wow, ce sentiment trebuie sa fie sa stii ca ti se construieste propria casa! E minunat sa ai atata libertate in a organiza spatiul si a-l decora FIX cum vrei tu. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cand afara e frig… si noi ne simtim minunat din cap pana-n picioare at .

meta

