Multe idei creative, aiurea-n tramvai

November 22, 2016 § Leave a comment

Am revenit din Japonia cu extrem de multe idei, de mult nu m-am mai simtit asa inspirata! Imi amintesc o seara la Tokyo… stateam in pat si parca ideile curgeau prin mine. Dintre chestiile care nu imi dau pace:

  • Sa organizez un workshop de inceput de an pentru grupul meu de prietene. Despre clarificarea dorintelor, a intentiilor si regasirea acelei stari in care totul este posibil. Cu atmosfera magica si multa inspiratie. Un workshop de la care lumea sa plece cu multa energie si avant si sa mai vrea si alta data!
  • Sa imi fac carti de vizita pe care sa scrie EXECUTIVE COACH. Pentru ca asta ma pregatesc sa fiu :). De studiat care e cel mai bun loc unde imi pot face astfel de carti de vizita.
  • Ca si anul trecut, sa fac mici pachetele cu bunatati pentru prietenii mei care vor veni la cina de Craciun. Cum nu o sa am timp pentru prajiturele, va trebui sa aleg intre pungute de home-made granola si home-made hot chocolate mix. Ahhhh, deja mi se face MIE pofta! 🙂
  • Sandvis cald cu branza de capra, capere si marar pe paine buna cu seminte. Nu stiu de unde a venit asta, dar trebuie ca e un sandvis delicios. 🙂

Si asta e doar inceputul. 🙂 Ma simt plina de avant, energie si resurse.

Cred ca ce m-a inspirat cel mai mult in Japonia au fost spatiile goale. Cand ne vom muta in alta casa, voi avea grija sa pastrez spatii goale, asa mi se pare mie ca ‘fac loc’ pentru creativitate si inspiratie. Da, fara mobilier, fara absolut nimic parca ai posibilitatea sa construiesti ceva cu mintea ta.

img_6133

img_6135

Pe voi ce va inspira?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Multe idei creative, aiurea-n tramvai at .

meta

