Sotul meu si fiica lui

November 4, 2016 § 7 Comments

Anul acesta a fost deosebit de darnic pentru mine: in doar cateva luni am primit un sot si o fiica. Probabil ca momentul acela de ieri, in cabinetul doctorului, cand ne uitam amandoi la ecranul ecografului (eu recunosc ca nu inteleg mereu ce vad…) o sa ne ramana adanc imprimat in minte si suflet.

Am vrut o fiica pentru sotul meu si dorinta mi s-a implinit. E ceva incredibil in relatia asta deocamdata virtuala care se formeaza intre ei… El isi adora deja fetita pe care si-o dorea atat de mult…. eu simt ca aveam nevoie de asta… si ca fata noastra o sa isi iubeasca enorm tatal. Cu adevarat cel mai bun tata pe care il putea primi!

Si deja ma vad… ma vad cum stau pe margine si ii privesc cum se joaca, si relatia lor perfect rotunda ma umple de o fericire ciudata. Sunt fericita si recunoscatoare ca fetita noastra va avea un model paternal atat de bun si ca va primi acel start in viata pe care il merita, oglindindu-se in relatia parintilor ei.

Pe de alta parte, ma simt foarte linistita – simt ca sunt langa omul care trebuie, care isi asuma perfect rolul de sot si viitor tata (de fata :)) si care e foarte sincer in privinta limitelor lui. O sa ne cam distram impreuna. 🙂

§ 7 Responses to Sotul meu si fiica lui

  • Ioana says:

    Fiecare mamă ar trebui să aibă o fetiță 🙂 Ce mă bucur pentru tine, parcă și ei am avut emoții de când ai spus că mergi la ecograf să afli sexul bebelușului 🙂

    • Sinziana says:

      Multumesc mult, Ioana! Culmea e ca eu toata viata m-am vazut mama de baiat. 🙂 Acum insa, parca ma topesc si ma indulcesc toata cand ma gandesc la fetita noastra. Iar incantarea sotului meu e fara margini…

  • IuliaBe says:

    ce dragut, pai poate ne incuscrim? :))))

    • Sinziana says:

      Haha… Da!!! De ce nu? Felicitari, Iulia! Sa stii ca eu am fost aproape convinsa ca vom avea un baietel, nici cand ma uitam la ecranul ecografului nu prea intelegeam bine ce vedeam. :)))
      P.S. Statistic vorbind, in ziua de azi se nasc mai multe femei decat barbati. Se pare ca voi ati batut statistica. 😀

      • IuliaBe says:

        nici eu nu inteleg cand ma uit la ecran, doctorul imi zice ce si cum, dar tot nu pot descifra prea bine;
        si eu m-am simtit mama de baiat, insa imi dau seama ca am si o mare responsabilitate acum, pt ca relatia lui cu mine va avea impact asupra lui ca barbat si va influenta si relatiile cu femeile din viata lui….

  • o femeie says:

    si eu sunt baietoasa si m-am vazut mama de baiat, dar cineva de sus a vrut sa ma schimbe, sa ma feminizeze, sa ma transforme. Si am o printesa acasa 🙂

    Acum aici la munca e la moda sa nu ceara sexul. Mi s-a parut interesant, la al 3-4lea copil ii inteleg 😀 .

    • Sinziana says:

      Exact asta cred si eu, ca fiica mea ma va reconecta cu o anumita latura feminina din mine. E asa… nu stiu cum sa imi imaginez ca voi avea un copil, o fetita! Parca tot nu imi vine sa cred ca chiar se intampla! 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Sotul meu si fiica lui at .

meta

