Maine e o zi mare

November 2, 2016 § 6 Comments

Daca nu ma insel, scena asta s-a petrecut vinerea trecuta. Avusesem o zi destul de proasta si ma simteam usurata ca macar s-a terminat saptamana de lucru. E. de-abia ajunsese acasa si ne pregateam sa mergem la cumparaturi. In timp ce ma astepta sa ma imbrac, imi zice: ‘ia uita-te la viitorul nostru!’ si imi face semn sa ma uit pe fereastra.

In mini-parcul din fata blocului nostru, un pusti de cam 1 an, infofolit bine, facea primii pasi. Taica-su, mergand cu spatele, il tot chema spre el. Deci avem asa: décor de toamna gri, o biluta umana pe doua picioare scurte si nesigure, un tata (nu pot decat sa imi imaginez cum o fi fost pentru el sa isi vada odorul miscandu-se asa). Biluta umana merge si merge, la un moment dat se opreste, isi pierde echilibrul si cade in fund. Si ramane acolo, cu privirea pironita pe taica-su. Care il incurajeaza sa se ridice, il cheama. Nimic. Asa ca tati se indreapta spre fiu si fix in secunda cand se apleaca spre el, baietelul intinde manutele, ca sa fie luat in brate.

Si m-am (ne-am) topit amandoi, de la fereastra apartamentului nostru. Greu de explicat ce am simtit in momentul ala.

Iar maine aflam cine e fiinta care si-a facut culcus la mine in pantec. Sunt atat de fericita, emotionata si curioasa sa stiu cine sau ce e micul nostru pinguin… 🙂

§ 6 Responses to Maine e o zi mare

  • o femeie says:

    Ce frumos si emotionant ai scris!

    La mine in jur o parte din persoane au evitat sa ceara sexul copilului = cred ca e o noua moda 🙂

    • IuliaBe says:

      noi am fost nerabdatori sa stim; am aflat destul de tarziu ca am fost in vacanta si apoi a fost randul doctorului sa mearga, deci am aflat cam cu 6 saptamani mai tarziu…..insa eu intuiam ce o sa fie, si din cum ma simteam, dar mai ales pentru ca visasem de 2 ori ce o sa fie 🙂

    • Sinziana says:

      Clar e o noua moda – una la care nu pot adera!:) Si un alt curent este de a afla, dar nu a impartasi vestea cu nimeni, nici macar cu cei apropiati. Asta mi se pare tortura curata.

  • IuliaBe says:

    pinguin sau pinguina nu conteaza, o sa vezi; la noi am ramas muti nu ziceam niciunul “pas”, ne tineam de mana si ne uitam la monitor; acum abia astept momentul in care o sa il tin in brate pe Piscot; stiu ca nimic din ce a fost nu va mai fi la fel, dar abia astept sa experimentez si sa traiesc noua viata ca familie, nu doar ca, cuplu

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Maine e o zi mare at .

meta

