Mic-dejun sanatos pentru o digestie perfecta

October 29, 2016 § 8 Comments

Zilele trecute mi-a venit pofta de lapte cu cereale.. dar nu cereale gen Chocapic (pe care nu le inghit), ci cereale integrale. Asa ca am cautat la supermarket lapte de cocos (nu mai bausem de mult si imi place, cel cumparat de mine nu are zahar si alti aditivi) si m-am pus pe treaba. Imi doream un mic-dejun care sa ma incalzeasca si sa ma energizeze.

De cu seara am amestecat intr-un bol mic urmatoarele:

  • 3 linguri de fulgi de orz
  • 1 lingura de tarate de orz
  • 1 lingurita zdravana de seminte de chia
  • cateva nuci zdrobite
  • vanilie si scortisoara dupa gust

Am pregatit si o para si m-am culcat. 🙂

A doua zi in timp ce laptele de cocos se incalzea pe aragaz, am taiat para bucati si am pasat-o (era foarte moale). Voi puteti face acelasi lucru cu o banana, de exemplu. Apoi am amestecat si am obtinut o chestie care nu arata foarte apetisant, dar mirosea grozav. Dupa prima lingura mi-am dat seama ca are gust de macinici cu nuca, pe care ii mananc doar o data pe an. :))) Nucile acelea, impreuna cu vanilia au facut frumusetea acestui mic-dejun, iar para i-a asigurat dulceata.

Ma pot gandi la variante infinite ale acestui mic-dejun. Cu fel de fel de seminte maruntite, sau fulgi de nuca de cocos, sau sirop de artar, unt de arahide sau de migdale sau de cocos, bucatele de ananas proaspat, tot felul de fructe uscate, adaos de hrisca etc. Se prepara rapid, e extrem de nutritiv, incalzeste stomacul si asigura o digestie perfecta. Nu pun poze cu preparatul final, pentru ca nu e deloc fotogenic, dar trebuie sa ma credeti pe cuvant ca a fost sublim.

Daca il incercati, va astept cu feedback. 🙂

cereale

§ 8 Responses to Mic-dejun sanatos pentru o digestie perfecta

  • IuliaBe says:

    suna tare bine ce zici tu aici; eu am avut perioade in care am mancat sanatos si perioade in care am tanjit dupa junk si mancaruri grase 🙂 si 80% din sarcina am poftit croissante 🙂
    insa am compensat cu fructe, in fiecare zi cam 3-4 portii de fructe…

    • Sinziana says:

      Ptiu, ca acum mi-ai facut si mie pofta de croissante (pe care le ador, dar le evit pe motiv de kg care se acumuleaza ff rapid; tu cum ai facut sa pastrezi masura in toate?). Si eu am o pofta nebuna de fructe, mai ales reci (eu care nu mancam niciodata nimic rece), iaurt, pizza… 😀
      Chiar, Iulia, voi stiti daca bebe va fi baietel sau fetita?
      Noi aflam saptamana aceasta. 🙂

      • IuliaBe says:

        am mancat cu masura din toate, adica nu m-am fortat nici cum, am mancat cat am simtit, dar nu pot spune ca mai mult ca deobicei; in primele 2 trimestre chiar ma plangeam doctorului ca sunt slaba 🙂 am inceput sa iau in greutate incepand cu trim 3, dar e normal, bebe se dezv acum cel mai mult, placenta etc

        da stim ce e 🙂 eu sunt in linie dreapta chiar 🙂

      • Sinziana says:

        Bafta multa multa! Cand ai programata nasterea? Sa fiti amandoi sanatosi! 🙂

      • IuliaBe says:

        the D date este 5 decembrie 🙂 deci cum ziceam sunt in linie dreapta; zilele astea ca tot le am libere tb sa imi fac bagajul pt spital ca nu se stie ce si cum 🙂

        multumesc mult! sanatate multa sa fie! pt tine cand e? banuiesc ca la anul in primavara?

      • Sinziana says:

        Da, la anul, pe 1 Aprilie. 😀 Fara gluma! 🙂

      • IuliaBe says:

        🙂 ce dragut!!!!! sarcina usoara in continuare

  • o femeie says:

    cu lapte de cocos inca nu am facut, dar mai fac mixturi din astea in weekend, cand mananc un mic dejun tarziu (spre pranz, asa 😀 )

    O sa incerc data viitoare!

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mic-dejun sanatos pentru o digestie perfecta at .

meta

