In ultima vreme…

October 17, 2016 § 5 Comments

… Am o stare de demotivare (ca sa nu spun lene) totala. E greu si nu sunt obisnuita. In unele seri ma bag in pat si la 8 si dorm 11-12 ore. Cred ca e o perioada unica in viata :))), dar nu neg ca mi-ar placea sa am mai multa energie si pofta de viata.

Sambata am iesit cu fetele si am vazut un film foarte fain – ‘The light between the oceans’. O poveste care te prinde, actori foarte buni, peisaje de vis… un film pe care nu il voi uita curand. Apoi am fost sa luam cina intr-un restaurant din cartierul meu care m-a surprins total. Pe-afara nu arata deloc grozav, ce zic eu pe-afara… inauntru decorul e din anii ’70. Dar mancarea… si atmosfera… mi-a placut la nebunie. E. nu mai are nici o scuza acum sa nu ma invite la cina asa, ad hoc. 🙂 Cat despre intalnirea cu fetele, nu am simtit cand au trecut niste ore… multe. :))

Si da, vreau sa vina iarna. Dar sa fie iarna mea, adica sa ninga mult, zi si noapte, sa fie cu clementine si portocale, turta dulce, sa miroasa a foc de lemne si sa fie liniste. Imi mai place mult sa mananc covrigi incalziti pe soba si sa beau apa rece. 🙂

Atat de mult imi doresc sa sarbatorim Craciunul ca o familie in casuta noastra, in pace si cu multa veselie. Sunt norocoasa ca am alaturi un om care isi doreste aceleasi lucruri de la viata. Restul… vor veni la timpul potrivit. 🙂

§ 5 Responses to In ultima vreme…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading In ultima vreme… at .

meta

