Ganduri trecatoare

October 5, 2016 § Leave a comment

Ce scriam luni…

Sunt in trenul care ma duce spre Zurich. E luni dimineata si privesc aburii care se ridica din pamant, din munti si tes o panza deasa deasupra lacului. Cand privesc natura asta ma ajuta sa ma curat de multe anxietati. Natura nu are artificii, nu are strategii ascunse, ea doar este.

Ma gandesc sa am si eu aceasta abordare in viata. De exemplu, azi am o intalnire importanta la birou de pe urma careia sper sa obtin niste rezultate. Mai am si de comunicat ceva important. Alta data m-as fi perpelit pe toate partile incercand sa gasesc cea mai buna tactica, una care sa imi garanteze succesul. Doar ca de data asta voi incerca varianta simpla, de bun simt, clara si directa. Nu m-am priceput niciodata sa cer lucruri, dar invat. J

As vrea sa imi aduc aminte ori de cate ori mi-e greu de toate lucrurile minunate din viata mea: doua maini si doua picioare, un creier si un suflet pline de dragoste si speranta, o familie care ma sustine si un om care ma iubeste, o casa calda si indestulatoare, un serviciu care imi place si care e stabil si alte lucruri minunate care sunt pe drum. Faptul ca am sansa sa ma plimb prin lume si simturile mele ascutite.

Restul? Conteaza mult mai putin. Sunt foarte putine lucruri de neinlocuit in viata asta si fata de ele nu vreau sa am nici un atasament.Inca o data imi dovedesc ca ma adaptez extrem de usor oricaror conditii meteo pe care viata le scoate la inaintare. 🙂

apus peste lac

apus peste lac

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri trecatoare at .

meta

