Sa o iei usor

September 14, 2016 § Leave a comment

‘Gandesti prea mult!’, ‘Ia-le si tu mai usor’, ‘Lasa lucrurile sa se aseze de la sine’. ‘Nu merita sa… (cu diverse continuari)’, ‘Nu te mai consuma atat’.  Mereu am auzit lucrurile astea, dar rar m-am identificat cu ele si chiar mai rar le-am si pus in aplicare.

Insa ceva ma face sa cred ca viata mea ar fi intr-adevar mult mai usoara si la fel de frumoasa daca as fi un pic mai relaxata. Daca nu as mai pune atata presiune, daca nu as mai vedea miza in toate proiectele, daca nu mi-as mai dori cu ardoare atatea lucruri. E epuizant sa traiesti asa intens, si poate o parte din oboseala mea in acest moment se datoreaza traitului intens timp de ani de zile.

Oare stiu si altfel? Oare pot sa ma distantez de grijile si angoasele mele? Dar ce as mai fi  daca as da volumul mai mic la intensitatea trairilor? 🙂 Ce-ar fi daca nu as mai tine mortis sa impac totul, sa pun ordine in lume? 🙂 Exagerez, fireste, nu sunt nici pe departe o Maria Teresa. 🙂

Si totusi, ce-ar fi daca as lua lucrurile mai usor? 🙂

Voi reusiti? Care e secretul?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Sa o iei usor at .

meta

