Chestii misto

September 8, 2016 § 2 Comments

Pe cat de rau m-am simtit in Germania (chestie conjuncturala), pe atat de mult imi prieste Viena.

  • Apa Voslauer (pe care o ador!). Insa in Austria beau cu multa placere apa de la chiuveta, e minunata.
  • Un client istet si amuzant, cu care am rezonat mult si care stie multe chestii despre Romania si chiar apreciaza tara asta. Un om extrem de primitor, mai rar asa ceva.
  •  Customer service grozav – serios, receptionistul de la hotel a fost asa simpatic! Totul e rapid si eficient.
  • Standarde de executie inalte – de la instalator si pana la bucatar, am impresia ca toata lumea isi face treaba cu simt de raspundere aici.
  • Locurile dragi pe care le revad cu nostalgie. Ma leaga multe de Viena… Maine am de gand sa merg la MuseumsQuartier.
  • Si da, chestiile misto de mancat: bratwurst, strudel, snitzel, topfenknoedel, si cate si mai cate. Numai obrazul subtire de american a tresarit la ideea de ciolan de porc – ‘ah nu, eu nu pot asa ceva’.
  • Supermarketul Merkur – am fost pe fuga azi acolo, suficient cat sa imi pice ochii pe un Nuss Stoller pe care il voi lua acasa. Sau sa fie Mohn Stoller – ce zici, E.? 😀
  • Un vibe anume… foarte hip si cool, si totusi atat de vienez!

Ma simt tare bine aici, musai sa ma intorc!

§ 2 Responses to Chestii misto

  • Ioana says:

    Păi întoarce-te și scrie în continuare, scrii așa de frumos, cald și rotund că e o plăcere să te citesc chiar și atunci când nu spui nimic.
    Și eu iubesc Viena, cred că într-o altă viață am locuit acolo 🙂

    • Sinziana says:

      Multumesc mult, Ioana! Sa stii ca si mie imi inveselesti zilele cu ceea ce scrii! De multe ori ma intorc si recitesc postari mai vechi de-ale tale si ma cuprinde un sentiment de bine! Plus ca ador sa te urmaresc pe youtube. 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Chestii misto at .

meta

