Chestii enervante

September 7, 2016 § 2 Comments

  • oamenii care vorbesc mult (daca vorbesc mult si prost imi vine sa imi iau campii)
  • business dinners care se intind nepermis de mult, dincolo de limita plictiselii (de ce nu putem fi mai rezonabili cu timpul altora, daca al nostru nu ne intereseaza?)
  • oamenii care intarzie constant, care amana mereu, care nu livreaza ce au promis la timp
  • cand iti suna alarma si stii ca tu mai ai nevoie sa dormi cel putin o ora, altfel crapi (si nici cafea nu mai poti bea)
  • cand nu poti adormi, desi stii ca trebuie, ca maine o sa mori de somn, dar somnul nu iti vine acum
  • frigul cumplit din avion cand simti nevoia sa pui pe tine orice strat gros, si totusi nu gasesti nimic (sunt cel mai incotosmanat om din avion, jur)

nu, nu am avut o zi proasta. 🙂

§ 2 Responses to Chestii enervante

  • IuliaBe says:

    de ce nu mai bei cafea? eu am baut si continui sa beau, nu e interzis si atat timp cat ramai in limite normale, aka o ceasca pe zi, e ok….am cautat info si pe net, mi-am intrebat si doctorul, si ambele surse converg catre idea expusa anterior

    • Sinziana says:

      Draga mea, eu as bea dar nu mai accepta corpul. Nu mai suport nici gustul, nici mirosul (eu, care eram o cafegioaica convinsa). Stiu ca este aprobat de doctor in cantitati rezonabile,dar…momentan nu imi pun problema. In schimb am o pofta nebuna-nebuna de fructe. 😀

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Chestii enervante at .

meta

