Smoothie de mure: cel mai bun mic- dejun

August 24, 2016 § 3 Comments

Constant preferintele mele pentru micul-dejun se schimba. De la terci de ovaz iarna la paine cu unt si branza langa un ceai primavara, si pana la… smoothie in zilele de vara.

De data asta e vorba de un smoothie cu mure absolut delicios, caruia i-am nimerit proportiile la fix. Fara prea multe vorbe, iata ce pun eu in smoothie:

  • 1 iaurt grecesc de 120g – e musai ca iaurtul sa fie gras
  • o mana generoasa de mure bine coapte
  • 1 lingurita de miere – de data aceasta am folosit miere Manuka, e delicioasa
  • apa plata – din ochi. Aici adaugati in functie de consistenta dorita
  • 1 lingurita de chia
  • 1 lingura de seminte de canepa

Blenduiesc intr-un vas primele patru ingrediente, si apoi adaug semintele de chia si canepa. Avantajul este ca acest mic-dejun e plin de fibre, proteine de calitate si minerale importante (pe care le luam din chia si semintele de canepa canepa). Unde mai pui ca e delicios, usor de preparat si portabil. Ca sa nu mai spun ca este extrem de racoritor si contribuie la o digestie optima.

Care e combinatia voastra preferata de smoothie?

smoothie

§ 3 Responses to Smoothie de mure: cel mai bun mic- dejun

  • Ioana says:

    Eu nu prea mă dau în vânt după smoothie-uri dar ce vreau să spun este că atunci când nu am iaurt grescesc folosesc smântână cu grăsime 12% (iaurtul grecesc are 10%)
    Imi place mai mult smântâna pentru că e mai dulce 🙂

    • Sinziana says:

      Daaaa, ce zici tu e aproape un milkshake – de care eu nu beau, nu imi place deloc laptele. 🙂 Smoothie-ul mi se pare extrem de fresh, sanatos, usor de facut… Si daca folosesti smantana si il bagi la congelator, obtii inghetata. 🙂

  • o femeie says:

    fara iaurt, dar adaug frunze sa le ascund, gen telina, spanac, urzici etc. Pt onctuozitate ma impac bine cu o banana bine coapta.

    Si da, si eu vara prefer fructele iar iarna caut painea cu unt 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Smoothie de mure: cel mai bun mic- dejun at .

meta

