Ingredientele unei zile perfecte

August 23, 2016 § Leave a comment

Pentru astazi aveam in plan sa vorbesc despre cu totul altceva, dar… planurile sunt facute sa fie date peste cap uneori. 🙂

Pentru mine o zi perfecta incepe cu un somn bun – da, ati citit bine, cand ma trezesc odihnita asta imi schimba total perspectiva.

E important ca la prima ora sa fie ordine in casa, vasele spalate, toate la locul lor – asta imi da un sentiment de eliberare si start bun.

Imi place sa am deja pregatit un mic-dejun delicios- zilele astea, micul-dejun consta in fructe proaspete sau smoothies, dar… preferintele se schimba de la o zi la alta.:) Pe vremuri imi placea o cafea fierbinte langa micul-dejun, acum nu mai am apetit pentru asa ceva.

O lista clara de to-dos si prioritati este deja pregatita de cu seara. Ah, si nu as incepe ziua direct cu un conference call, mi-as da un pic de timp sa ma organizez si sa ‘intru in atmosfera’. Ziua ar fi extrem de productiva, cu vesti bune si oameni pozitivi. Fara prea multe intreruperi si sincope. 🙂

La pranz as manca o salata si as profita de cateva minute sa mai citesc din cartea preferata – o carte de coaching sau un roman, zilele astea. Sau sa trag un pui de somn – yeah right, who am I kidding? 😀

As intrerupe munca de dupa-amiaza pentru un pic de visare, eventual m-ar suna E. sa imi spuna ca in seara aceea mergem sa vedem o casa. 🙂 As incheia ziua de lucru cu o lista de to-do clara si m-as apuca de ceva treburi administrative prin casa. In timpul asta as vorbi si cu diversi membri ai familiei la telefon si m-as bucura ca parintii si bunicii sunt relativ sanatosi si lucrurile merg cat de cat bine.

Ca prin magie, cina ar fi deja in cuptor. :)))) Si repede repede, ar intra si E. in casa si am povesti intamplari de peste zi – ador momentele astea de regasire, liniste si pace.

Dupa cina se impune o plimbare pe la padure. Sunt multi alergatori, familii cu copii, varstnici iesiti la Nordic walking si… noi, care nu stiu précis unde ne incadram. 🙂 Imi place la nebunie sa ma plimb, sa ascult fosnetul copacilor, sa inregistrez fiecare mica schimbare ce semnaleaza trecerea anotimpurilor. Si de asemenea, imi place mult sa folosesc timpul asta ca sa imi clarific anumite ganduri si sa imi fac planuri.

Dupa plimbare, o ceasca de ceai de tei si un serial sau o carte buna buna buna. Un ultim tur al casei, sa strang ce mai e de strans si-apoi nimic nu mai sta intre mine si un somn bun, adanc, regenerant. 🙂

La voi cu cum arata o zi perfecta?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ingredientele unei zile perfecte at .

meta

