Visare de vineri dimineata

August 19, 2016 § 2 Comments

E vineri. M-am trezit cu noaptea in cap, trebuia sa am o sesiune de feedback cu un client din India, dar a anulat in ultimul moment. Pentru o clipa am contemplat ideea de a ma intoarce inapoi in culcusul cald al patului, dar am renuntat: am prea multe de facut azi.

M-a lovit o greata destul de rea, asa ca am scos paharul cu chisalita de prune din frigider si am sorbit incet… E prima oara cand fac chisalita si sosul dulce-acrisor ma mai alina putin. Imi dau ragaz de visare pana ma apuc cu avant de emailuri, rapoarte si cate altele.

Realizez ca am zero control asupra vietii. Si totusi, cum se face ca tot ce am visat si mi-am dorit cu adevarat s-a implinit? Cum se face ca primesc mereu atatea daruri, ca mereu apare o solutie, ca gasesc nu unul, ci doua sau trei colace de salvare?

Indraznesc sa visez mai departe. O casuta pe pamant, suficient de aproape de oras cat sa ne fie usor pentru scoli si servicii, suficient de departe cat sa avem parte de liniste si sa simtim pulsul vietii in natura. Daca deschid usa, vad o gradina verde, verde, cu iarba grasa, din aceea in care te poti tavali cu pruncii. Vad un brad, o magnolie, un liliac, un nuc, un visin, o gradina cu legume din care fac cele mai minunate mancaruri, multe flori, lavanda din care fac buchete cu care parfumez casa. Vad viata, munca, joaca, bucuria de a trai si de a fi impreuna.

Sunt foarte aproape de visul asta si multumesc in fiecare zi pentru cat de binecuvantati suntem – noi toti.

§ 2 Responses to Visare de vineri dimineata

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Visare de vineri dimineata at .

meta

