Jurnal de multumire (1)

August 18, 2016 § 4 Comments

Am mai spus eu si cu alte ocazii ca sunt o rasfatata a soartei. Dar intamplari din ultima vreme, mai mici sau mai mari, mi-au facut viata si mai frumoasa:

  • Ieri dimineata stabilisem cu E. sa mergem la ferma sa culegem mure inainte sa incepem programul la serviciu. Doar ca dimineata eu am dormit bustean si cand am deschis ochii… ce sa vezi, in partea dreapta a patului pijamaua lui statea frumos impaturita. Imi spun in gand ‘fir-ar sa fie, a plecat mai devreme la birou, a uitat de mure’. Si ma apuc si eu constiincioasa de treaba. Doar ca, ce sa vezi, in vreo 30 de minute cine intra pe usa cu o casoleta maaare mare de mure grase si zemoase? Si cu ardei si castraveti si rosii de la ferma? Da, sotul meu. Am fost foarte fericita.
  • Budinca de cozonac cu banane si sirop de artar de la Ioana. Cand fac ceva bun, imi place sa impart cu altii, dar se pare ca si altora le place sa imparta cu noi. Budinca asta e cremoasa, cu un gust pronuntat de banane si crocanta datorita nucilor. E drept ca e mai potrivita pentru zile reci si cetoase, dar cateva lingurite dimineata au mers si acum.
  • Saptamana trecuta am fost la Londra pentru un training. Intr-una dintre seri sora mea m-a invitat la un restaurant israelian absolut fantastic. Si desi nu eram in cea mai buna forma, mancarea si atmosfera de la Palomar m-au cucerit. Nu am facut poze, dar a fost una dintre cele mai bune mese din viata mea.De-abia astept sa ma intorc acolo, data viitoare si cu E. Si cu ocazia asta mi-am amintit de excursia noastra in Israel si toate aventurile – a se repeta, candva.
  • Sunt fericita ca e August. Ca au aparut strugurii, smochinele, ca se coc vinete care vor intra la congelator (observati, va rog, diateza pasiva :)) si viata e buna si inca blanda cu noi.
  • Orhideea primita la nunta. In sfarsit am si eu o floare in ghiveci care rezista la noi in casa. 🙂 Am observat ca orhideea nu este foarte pretentioasa, rezista bine si fara multa lumina si fara apa si isi pastreaza aceeasi tinuta. E clar, uneori as vrea sa fiu orhidee. 🙂
§ 4 Responses to Jurnal de multumire (1)

  • Ioana says:

    Știi ce mi-a sărit în ochi din articolul tău? ”pijamaua lui statea frumos impaturita”. Deci tu chiar ești o norocoasă, unde l-ai găsit pe E? Al meu nu a împăturit în viața lui nici măcar un șervețel :))))

    • Sinziana says:

      Cred ca mi-ar fi greu sa locuiesc cu cineva dupa care trebuie sa strang constant si care nu ma ajuta la curatenie. Pe E. l-am gasit in liceu si are disciplina in sange – unul dintre lucrurile care mi-a placut la el; si in clasa a 12a avea toate caietele liniate, titlul si data scrise cu rosu etc.:)))) Obsedat de curatenie nu este, dar are maniile lui. Chiar in seara asta avem program de smotru. :)))

  • IuliaBe says:

    mai usurel cu smotrul de acum :), daca folosesti produse de curatenie mai agresive, stai departe de ele si lasa-l pe el sa le foloseasca; eu de mai bine de sase luni nu am pus mana pe aspirator si nu am mai frecat cada sau toaleta; ma ocup doar de chiuvete pe care le curat cu bicarbonat si otet….

    noi suntem de doar 10 ani impreuna, cateodata imi doresc sa ne fi stiut inca din liceu, insa ma si bucur in acelasi timp ca ne-am trait “separat” tineretile :);

    • Sinziana says:

      Ai dreptate, Iulia! Pe aspirator nu am mai pus nici eu de multa vreme mana, intra in atributiile lui. 🙂 Am un borcan cu bicarbonat, ar trebui sa il folosesc mai cu spor, dar nu cred ca solutia asta functioneaza pentru toaleta…
      Cat despre povestea voastra, mi-ar placea sa o citesc intr-o zi. 🙂 Da, sunt foarte curioasa! 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Jurnal de multumire (1) at .

meta

