Mancare de vara: pulpa de curcan cu sos de rosii si usturoi

July 20, 2016 § 2 Comments

Nunta, nunta, dar ceva tot trebuie sa mancam, nu? 🙂

Cu acest gand in minte m-am apucat ieri seara sa pregatesc o pulpa de curcan. Curcanul acesta a trait o viata buna in curtea lui tanti Licuta si a calatorit cu avionul pana departe, in Elvetia. 🙂 Cred ca am mai povestit cu alta ocazie ca noi aducem carne pe cat se poate din Romania, de la tara si apoi incercam sa cumparam cat mai putina din magazinele de aici – pana acum a mers bine strategia asta.

Aveam asadar o pulpa de curcan, pieptul il folosisem deja la alta mancare. Am consultat diverse site-uri dar am ajuns rapid in bucataria Iulianei, care gateste minunat: simplu, gustos si aromat, ca mama mea. 🙂

Am pregatit pulpa de curcan dupa indicatiile Iulianei, adaugand un vinho verde minunat, caci numai asta aveam la indemana. Spre final am taiat bucati o rosie mare si zemoasa, asa cum numai rosiile de vara pot fi si am tocat mult, mult usturoi. Eu am o adevarata pasiune pentru usturoi, l-as pune la orice si l-as manca zilnic, dar deh, normele sociale… 🙂

Am deviat putin de la reteta Iulianei si am adaugat pe final o conserva de naut, pentru ca voiam o mancare mai ‘lunga’. Dupa ce am spalat si am scurs nautul l-am lasat sa se imprieteneasca putin cu sosul minunat din tava. La final, ar fi mers de minune si niste patrunjel, dar nu am avut. 🙂

Casa mirosea innebunitor, dar cand am terminat eu mancarea aceasta, era deja prea tarziu, asa ca am savurat-o astazi la pranz. Curcan de tara, rosii adevarate, un vin nemaipoment si boabe fragede de naut – toate astea s-au adunat intr-o mancare minunata de vara.

Uneori am impresia ca nimic nu e mai bun decat combinatia de rosii coapte si zemoase si usturoi… Si am de gand sa repet mancarea aceasta si in varianta fara carne, sunt sigura ca va iesi absolut grozava.

mancare

 

§ 2 Responses to Mancare de vara: pulpa de curcan cu sos de rosii si usturoi

  • IuliaBe says:

    deci tu esti un alter-ego al meu care locuieste in Elvetia bag de seama 🙂
    strategia cu carnea adusa din Ro o aplicam si noi, doar vita mai luam din cand in cand din magazinele de aici;

    • Sinziana says:

      Da, carnea din Ro de la tara pur si simplu nu se compara. Mai sufar pe partea cu ouale… daca iti spun ca aduc si oua crude din RO o sa razi? 🙂
      Ouale alea sunt foarte pretuite in casa noastra. :))) Inca nu am gasit aici o sursa de incredere si mie ouale de la supermarket, chiar si de la gaini crescute ‘liber’, nu prea imi plac…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Mancare de vara: pulpa de curcan cu sos de rosii si usturoi at .

meta

