Parerea mea despre nunti

July 19, 2016 § Leave a comment

Mai sunt mai putin de doua saptamani pana la nunta noastra si am un ragaz pentru a reflecta la ceea ce s-a intamplat pana acum si ce urmeaza.

Sincer, eu nu inteleg isteria legata de nunti. Cu toata sinceritatea, in afara de doua evenimente extreme de neplacute si care nu au depins de noi, nu ne-am facut asa mari probleme cu nunta. Toata lumea ne-a amenintat ca va fi extrem de stresant, ca o sa innebunim de-a dreptul… si chiar nu a fost cazul.

Ce cred eu ca este important la o nunta:

  1. Sa fie facuta dupa chipul si asemanarea mirilor. Eu am stiut ca vreau o nunta cu un décor special – si datorita lui E. am gasit acest castel pe malul lacului, intr-o padure. Am fost inclusiv ieri acolo pentru a mai discuta cate ceva cu personalul si am ramas pur si simplu fara grai in fata frumusetii acelui loc. Este pur si simplu perfect. A mai contat si modul in care am comunicat cu invitatii – am vrut ca invitatia propriu-zisa sa fie speciala, asa ca am apelat la serviciile extraordinare ale unei tinere din Cluj care ne-a creat invitatia de vis.
  2. O organizare excelenta – nunta noastra este, fara indoiala, cel mai complex  proiect de care m-am ocupat pana acum. Trebuie ca furnizorii de servicii sa fie profesionisti, sa comunicati clar si de la bun inceput asteptarile si sa actionezi atunci cand sesizezi o neconcordanta, pentru ca mai tarziu va fi… prea tarziu.
  3. Mancarea. Nu am vrut o nunta cu 8 feluri de mancare si friptura la 3 dimineata. Oricum, la francezi n-ai sa pomenesti asa ceva. 🙂 Am gandit un meniu echilibrat, satios si delectabil, dar care sa nu pice greu. Ah, si tortul va fi servit la ora 23.00. 🙂
  4. Tinuta mirilor – cred ca am fost cea mai calma si rationala mireasa pe care o cunosc. 🙂 Fara isterii, fara pretentii de a arata ca un star TV, fara 2 rochii de mireasa sau mai multe. O rochie eleganta, dar in care sa ma pot misca. Acelasi lucru si pentru machiaj si coafura, nimic extravagant. Cat despre mire… eu m-am reindragostit de el cand l-am vazut in acel costum la proba. 🙂
  5. Fara briz-brizuri si fel de fel de scenarii. Nunta noastra nu are o tema. Nu ma simt  atat apropiata de anii ’30 incat sa fac o nunta in stilul Great Gatsby, nu sunt nici o cinefila sa impun o tema din vreun film, si nici nu am vrut sa fac o nunta complet non-conformista, cu capite de fan, mireasa in ie si fota, si mirele in itari si opinci. Am vrut ca nunta sa ne reprezinte cu onestitate pe noi. Am impresia ca e asa un fel de competitie intre nunti – care are ‘tema’ cea mai cea, decorul cel mai neobisnuit sau bogat, fel de fel de props si gimmicks – de la numere de magie pana la photo booths. Nu e nimic in neregula cu asta, doar ca nu ni se potrivesc noua. Ah, si nu o sa ‘dansez pentru tine’. 🙂
  6. E importanta cununia religioasa. Nu suntem habotnici, dar nici nu ne dorim o cununie fara nici un fel de insemnatate sau greutate spirituala. A fost extrem de greu pana am gasit un preot asa cum ar trebui sa fie preotii, dar am reusit.
  7. Atentie maxima la orice chestiune administrativa! Poate in Romania nu se aplica aceasta observatie, insa noi am trecut printr-un adevarat cosmar din cauza autoritatilor elvetiene, care ne-au chinuit cu buna stiinta. Am devenit extrem de sceptica si foarte cinica la adresa oricarui functionar din administratia publica. Dar ma bucur, acum sunt pregatita pentru orice, mai rau decat ce am patimit noi nu are cum sa fie.

Imi doresc sa fiu o mireasa care se bucura de ziua asta speciala alaturi de mirele ei! Imi doresc sa fim sanatosi, sa ne simtim bine atat noi, cat si ai nostri, sa avem vreme buna (nu calduri toropitoare, dar nici furtuni asa cum au fost in ultimele zile), sa fim veseli, dar mai ales normali si sa petrecem cu mult chef. 🙂

Bineinteles ca o sa revin aici cu impresii dupa nunta. Dar oricum va fi, eu stiu sigur ca voi fi extrem de fericita.:)

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Parerea mea despre nunti at .

meta

