Cumparaturi la reduceri: da sau ba?

July 18, 2016 § 6 Comments

Am mai povestit eu ca incerc sa profit de reduceri pentru a crea un stoc de cadouri. Ideea de baza este ca imi place sa fac lucrurile din timp si fie creez un ‘stoc’, adica cadouri fara un destinatar clar, fie cumpar targetat. De exemplu, asta-primavara am cumparat cadourile de Craciun pentru mama si viitoarea soacra. Am cumparat ceva de foarte buna calitate si mult redus care stiam clar ca le va face multa placere si de-abia astept Craciunul ca sa le daruiesc.

Reducerile din vara asta parca sunt mai atractive decat oricand, atat in magazinele fizice, cat mai ales in online. Cu toate astea, dupa ce am facut repetate ‘razii’ prin sifonier si debara si am inventariat clar haine, posete si incaltari am realizat ca nu am nevoie de mare lucru. Mi-am notat pe un carnet idei de tinute (cu tot cu accesorii) si am suficient pentru urmatoarele sezoane. Asa se face ca vara aceasta nu am cumparat mare lucru, in afara de un top splendid, culoarea roz pudrat pe care il voi purta la serviciu si o rochie minunata pe care planuiesc sa i-o daruiesc sorei mele.

Daaar…. sambata, in timp ce ne plimbam agale prin Thonon les Bains incercand sa gasim o locanta unde sa ne potolim foamea, am zarit un Yves Rocher. Cuvantul SOLDES din vitrina nu avea cum sa te pacaleasca, asa ca… am intrat. 15 minute mai tarziu am iesit cu o sacosica cu bunatati: geluri de dus, sapunuri, scrub, crema de corp, o crema auto-bronzanta…

De ce am facut asta? In principiu, sunt impotriva stocurilor masive de… orice, in casa. Dar aveam de gand sa creez un mini beauty kit pentru mama si viitoarea soacra pentru a le intampina asa cum se cuvine in saptamana nuntii. Vreau sa le ajut sa se relaxeze, sa se simta bine, sa fie frumoase. Si pentru ca stiu ca nu e usor sa ‘joci in deplasare’ si sa iti indeplinesti ritualurile tale de femeie, vreau sa le ajut. Am gandit un mini-pachetel cu: un sapun cu miros de zmeura, un lapte de corp (mi-nu-nat), un scrub de calcaie cu miros de lavanda care diminueaza discomfortul picioarelor vara, o revista glossy, cateva pliculete de ceai si ceva dulce (dar sanatos).

Am cumparat si doua geluri de dus cu mirosuri pe care le ador: de lacramioare si de liliac. Acestea sunt pentru mine. Si pentru bunica mea o crema de corp cu miros de lacramioare, pentru ca stiu cat ii place. Si am mai cumparat si alte chestii care vor deveni cadouri la un moment dat.

yves rocher

Toate cele de mai sus m-au costat 60EUR… un pret bun, zic eu! 🙂

Voi ce cumparati in mod uzual la reduceri?

 

§ 6 Responses to Cumparaturi la reduceri: da sau ba?

  • o femeie says:

    minunate achizitiile!

    • Sinziana says:

      Multumesc mult! De-abia astept sa le daruiesc / consum, pentru ca nu imi place sa aglomerez casa. 🙂
      Multumesc O Femeie ca treci pe aici. 🙂

  • Iulia says:

    am o intrebare, care nu are deloc treaba cu articolul de mai sus….tocmai ce ne-am intors din vacanta noastra, in care am facut o oprire de o zi si in Laussane… cum traiti voi acolo cu preturie alea? ne-am plimbat prin centru si am dat si peste o piata cu bunatati bio, dar Dumnezeule ce preturi – 8 Euro kg de dovlecei? 6 Euro kg de rosii? preturile astea sunt preturi de “centru in Laussane” sau asa e peste tot in Elvetia?

    • Sinziana says:

      Buna,Iulia! Bine-ai venit din vacanta,sper ca ti-a priit! Referitor la piata din Lausanne, tind sa cred ca ai dat peste ceva exclusivist, pentru ca in nici un caz preturile nu sunt asa de mari. La supermarket gasesti in aceasta perioada legume si fructe de la producatorii locali si preturile sunt OK. Noi ne facem piata mai ales in Franta, stam la 5 minute de granita si preturile sunt foarte rezonabile. Sau mergem la ferma din apropiere si ne culegem noi tot ce vrem (cea mai convenabila si placuta optiune). Da, preturile sunt probabil mai mari decat in Belgia… Cum se intampla asta? Salariile aici sunt mari spre foarte mari,deci elvetienii isi permit fel de fel de extravagante. Dar pentru cei care vor sa economiseasca sau care traiesc mai frugal, se gasesc mereu solutii ieftine.

    • o femeie says:

      Ah, Iulia, am 2 cunostinte ce s-au mutat din Be in CH in ultimii 2 ani. Salariul le e mai mult decat dublu. Asta scuza, dar nu explica.
      In rest, cumparaturi fac: unul din Ge altul din Fr. Nu sunt deranjati ca pt un sandvish la pranz dau 8 euro.

  • Ioana says:

    Ce cumpăr de la reduceri? haine, în primul rând. Mi-am setat un scop în viață: să nu plătesc niciodată prețul integral pe haine pentru că toate, dar absolut toate, ajung în câteva luni mai ieftine cu 50%.
    Partea proastă este că am mult prea multe piese de îmbrăcăminte dar nu mă pot abține. Îmi plac prea tare 🙂
    Și pantofii… la fel. Dar la pantofi nu aștept întotdeauna reducerile.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Cumparaturi la reduceri: da sau ba? at .

meta

