Ganduri de vineri (10)

July 17, 2016 § 1 Comment

Nu pot sa cred ca intre vinerea trecuta si ziua de astazi nu am mai reusit sa astern nici un rand aici. Insa blogul asta e mai mult decat un brain-dump pentru mine si uneori imi ia timp sa slefuiesc textele inainte de a le da drumul in eter.

Saptamana asta am fost in miscare: la Basel, apoi la Zurich. A plouat si a fost frig, vreme de octombrie. Desigur, nu am renuntat la tocuri si rochite. Si desi am dormit pe jumatate fata de cat dorm eu in mod normal, am fost admirata pentru ‘aparitia mea’. Inca o data, trebuie sa recunosc ca niste tinute gandite din timp, plus un machiaj usor fac minuni si te ajuta sa pastrezi aparentele. šŸ™‚

Am facut progrese mari in obiectivele profesionale – si lectia pe care am invatat-o the hard way este ca tu esti 200% responsabil pentru dezvoltarea ta si tu trebuie sa faci 100 de pasi inainte ca altcineva sa faca 1 pas pentru tine. Asta mi se pare eliberator si empowering in acelasi timp. Din fericire, sunt genul de om care ia taurul de coarne si nu abandoneaza usor.

Am avut si discutii mai dure la serviciu si am inteles ca nu oricine are apetit pentru demonstratii de putere. Dar ca daca nu deschid gura, nimic nu se va schimba. Absolut nimic.

Cu nunta… Am intrat in linie libera. Din fericire, majoritatea task-urilor sunt bifate, mai avem de lucrat la detalii. Voi crea si o lista cu to do-uri pentru fiecare dintre membrii echipei mele de spiridusi din acea zi – planuiesc sa includ acolo numere de telefon esentiale, ora exacta la care trebuie sa fie gata fiecare lucru si cine e responsabil pentru ce. Fiind o nunta ‘in deplasare’, unde mai pui ca avem si multe moving parts, e important ca cineva sa se asigure ca florista, preotul si DJ-ul ajung la timp si toata lumea isi face treaba. Pentru ca in acea zi eu si E. sa ne putem concentra exclusiv pe noi si nu sa alergam ca bezmeticii.

O alta chestie care m-a bucurat teribil a fost ca am castigat doua concursuri online – nu sunt niste premii substantiale, dar pe mine orice mic lucru ma face teribil de fericita. Si imi place foarte mult sa particip la concursuri, de oricare ar fi ele. Am castigat cartea ‘Voiam un copil… si m-am trezit cu doi’ deĀ la Laura Frunza si un set de poseta si portofel de la Andressa. Cartea va ajunge la prietena mea, Daniela, care asteapta gemeni in Septembrie si sunt sigura ca ii va fi de folos.

Si in incheiere, o poza facuta cu telefonul pe drumul dinspre Zurich spre Geneva. Panorama asta ma lasa de fiecare data cu gura cascata…

panorama

§ One Response to Ganduri de vineri (10)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (10) at .

meta

