Ganduri de vineri (9)

July 8, 2016 § Leave a comment

Am ajuns sa iubesc zilele de vineri pentru ca inseamna o mare gura de aer proaspat. Vara 2016 o sa ramana in memoria ca una dintre cele mai incarcate veri. Nu ma plang, nici pe departe, doar observ. 🙂

Momentele frumoase ale acestei saptamani:

  • Am primit de la viitoarea mea soacra un cadou minunat: o bratara si un lantisor de aur. Si daca lantisorul il pot purta numai la ocazii foarte speciale, bratara este tot ce mi-am dorit sa am pe mana. E ferma, dar delicata, cu un model grecesc splendid si ma face sa ma simt ca o zeita. 🙂
  • Pranzul luat cu o colega la restaurantul Ze Fork din Vevey. O priveliste care iti taia respiratia si compania placuta si vesela a colegei mele. Luxul de a lua pranzul in mijlocul saptamanii intr-o asemenea locatie. A fost prima oara cand am ajuns in Vevey, dar cu siguranta e inceputul unei frumoase prietenii.

ze fork

  • Dusuri zilnic cu ceea ce a devenit rapid gelul meu preferat – Grains de Café de la Yves Rocher. Am primit acest gel de dus de la tata si l-am desfacut fara prea mare chef. Ei bine, aroma de cafea si caramel m-au cucerit imediat. Are o aroma persistenta, desi subtila si lasa pielea fina si numai buna de mirosit. 🙂

gel

  • Racoarea casei. Sunt foarte recunoscatoare ca apartamentul nostru nu e supra-incins. E umbra, racoare si liniste. Adica tot ce mi-as putea dori intr-o vara atat de plina. 🙂

Mai e mai putin de o luna pana la nunta noastra. Am rezolvat mare parte din probleme, dar mai sunt cateva detalii importante de aranjat. Inca nu imi dau voie sa simt mare lucru. 🙂 In seara aceasta mergem sa ne spovedim, si duminica la impartasit.

Week-endul acesta inseamna curatenie, o intalnire cu nasii, pregatirea pentru o noua saptamana de lucru si o noua deplasare, calcatul unui teanc de rufe, si am mai zis curatenie?… 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (9) at .

meta

