Ganduri de vineri (8)

June 12, 2016 § Leave a comment

Prezentate voua cu intarziere. 🙂

Saptamana asta a trecut ca vantul si ca gandul. Momentan sunt in trenul care ma duce spre Zurich. Azi am avut treburi administrative, am semi-facut bagajul pentru vacanta si unii dintre noi au inregistrat si victorii contra preotimii. :)))

Pe puncte:

  • Nunta – dureros subiect! Sa spunem doar ca saptamana asta ne-a maturizat cu vreo 7 ani asa… Nimic nu te pregateste pentru tampeniile cu care te intampina viata. Cel mai fain e ca oricat te-ai stradui tu,oricat de disciplinat ai fi, viata tot te ia peste picior in cel mai nasol mod. Noua ne-a zis preotul ca e plecat in vacanta in ziua nuntii noastre, dar ca poate veni contra unei sume… Si daca asta nu era destul, avem probleme si cu cununia civila, mai precis in acest moment nu e clar daca vom putea sa facem cununia civila inainte de nunta propriu-zisa sau nu. Concluzia? Iti trebuie nervi tari si mult umor pentru a face fata vietii. Si avem un preot nou… speram sa ajunga la nunta noastra. Acum suflu si-n iaurt si mi se pare normal sa fie asa.
  • Viata – caci da, mai exista si altceva pe langa nunta, lumea nu sta pe loc pentru ca ne casatorim noi. Nu mai stiu ce am mancat saptamana asta – am incercat multe salate,insa pe final m-am plictisit grozav sa imi pregatesc singura toate mesele. Sport nu prea am facut, pentru ca m-am simtit supta de energie. Nu am avut chef de nimic.
  • Carti. Mai deloc. Un singur articol notabil.Ideea de baza este: cum o dai cu casatoria, tot prost o sa iasa, asa ca nu te mai agita atat, si casatoreste-te! Asigura-te ca sotul/soata impartaseste aproximativ aceleasi valori ca tine si that. is. that.
  • Alte chestii. Am facut in sfarsit trecerea la garderoba de vara, desi temperaturile sunt mai degraba de toamna. Am triat la sange si sunt multumita cu ce am in sifonier. Nu mai planuiesc nici un shopping spree… desi… s-ar putea sa ‘recalculez’. Ah da! Am inceput un ruj nou – un portocaliu turbat despre care as fi jurat ca nu are cum sa imi vina bine, dar care simt ca ma scoala din boala.

1 2 3 4 5

Saptamana urmatoare:

  • E. implineste 30 de ani. Nu stiu cum s-a ajuns el asta :D, insa eu simt ca pentru amandoi trecerea pragului de 30 de ani este de bun augur. Nu am nostalgii fata de trecut si nici nu ma grabesc prea tare sa ajung la pensie.
  • Plecam in concediu in Spania, cu inca patru prieteni. Mi-am propus doar sa ma odihnesc si sa ma simt bine. Cluburile nu m-au atras niciodata, cat despre plaja si bronzat… dupa niste ani in care ajungeam pe plaja numai pe la 10.30-11.00, am ajuns sa fiu foarte precauta cu soarele.

Si voi? 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (8) at .

meta

