Nu mi-am iesit din ritm

June 7, 2016 § Leave a comment

Iunie imi miroase a tei. Dar mai mult decat a tei, imi miroase a examene. Nu o sa uit in viata mea BACul, si acum am cosmaruri cu examenul la istorie, unde in realitate am obtinut cea mai mica nota (9,25). Iunie imi miroase mai mult decat orice a invatat si a emotii. Am obtinut printre cele mai mari medii din scoala la nebunia numita ‘BAC’, dar retraiesc si acum emotiile cu toata fiinta mea. Eram bine pregatita, si totusi m-am consumat grozav.

Cand vine Septembrie, imi caut instinctiv calimara cu cerneala si caietele, sa le iau la liniat si imbracat. Septembrie e despre nostalgia unei veri coapte si trecute. Dar Septembrie e si despre curiozitate, avant, energie, necunoscut.

Pentru mine inceputul si sfarsitul anilor nu se masoara calendaristic, si nici macar financiar (FYx,y, z). Ci se masoara dupa scoala. Am ramas scolarita vesnic constiincioasa si mi-e teama ca voi fi asa pana va suna clopotelul de iesire.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Nu mi-am iesit din ritm at .

meta

