Pierdut preot. Il declar nul

June 6, 2016 § 2 Comments

Saptamana asta a inceput grandios, atat de grandios ca desi ziua de Luni nici nu s-a incheiat, ma simt epuizata. Pe scurt: de dimineata, E. l-a sunat pe preot ca sa ii spuna ca duminica viitoare mergem la biserica impreuna cu nasii pentru a discuta planul pentru nunta noastra care are loc in mai putin de 2 luni.

Throw back: sa tot fi fost Martie-Aprilie cand dupa o intamplare nefericita (si de nepovestit pe blog) cu celalalt preot roman de aici, am fost sa discutam cu cealalta fata bisericeasca din regiune. Care ne-a explicat ca nunta noastra pica tocmai prost, ca atunci voia sa isi ia concediul, dar hai ca totusi vine la nunta. I-am platit atunci si lumanarile, si taxa. Nu am primit nici o chitanta.

Fast-forward to today: azi ne anunta domnul preot ca el in ziua nuntii noastre va fi in… (insert drumrolls)…. concediu! Ca nu ii convine sa isi intrerupa concediul din cauza noastra, si daca totusi vrem sa vina, sa ii platim biletul si deranjul, si anume vreo 500 EUR asa…

Ei bine, cred ca tensiunea mea azi s-a ridicat si ea la 500 azi. Am trecut prin toate starile posibile, inca nu m-am hotarat daca raman la rasu’ sau la plansu’. Un lucru este sigur: dupa aceste intamplari, increderea mea in preotime este grav zdruncinata. Nu am de gand sa ii dau nici un ban acestui om. Daca banii acestia mergeau spre o cauza nobila, atunci DA! Dar sa fiu trasa pe sfoara de catre slujitorul lui Dumnezeu… dupa ce i-am platit deja o taxa generoasa… Asta NU!

Nu credeam ca trebuie sa ne luptam si cu asa ceva. Credeam ca bunul simt conteaza, ca daca facem lucrurile din timp si cu buna credinta, ajungem undeva. Pe mine nedreptatea, uratenia sufleteasca ma epuizeaza complet. Si ma mai epuizeaza si gandul ca desi avem o nunta cu cununie religioasa anuntata, nu avem preot. Sau am putea avea, dar unul scump, la pret de lux…

 

 

§ 2 Responses to Pierdut preot. Il declar nul

  • o femeie says:

    din pacate nu am decat vorbe de incurajare. Alternativa mai aveti?
    Si musai de facut reclamatie la protopopie, si de ce nu, la presa.

    • Sinziana says:

      Mai este un al treilea preot cu care suntem in tratative acum. Vom face si reclamatie…Nu stiu, mi-e mie rusine de rusinea lor. Din fericire, nu am mult timp sa ma gandesc la asta pentru ca pana una-alta trebuie sa rezolv problema. Multumim mult pentru incurajari, esti un suflet mare! 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Pierdut preot. Il declar nul at .

meta

