Ganduri de vineri (7)

June 3, 2016 § Leave a comment

Si am revenit la Gandurile de vineri. 🙂 Sa o luam pe capitole, cum imi place mie:

  • Me, myself and I. Am mai spus-o si o repet: saptamana asta a fost ingrozitor de ocupata. M-am simtit si destul de rau, si deci sportul a fost taiat de pe lista. M-am hranit relativ OK. Cu somnul sunt complet deficitara.

 

Salatile ursului :)

Salatile ursului 🙂

Ursului ii place si negresa cu nuca

Ursului ii place si negresa cu nuca

  • Trezit de dimineata. Complete fail. Nu am reusit sa ma trezesc in nicio dimineata la ora 6, asa cum mi-am propus.
  • Personal growth. Am re-instituit obiceiul de a citi in fiecare seara inainte de culcare. In loc de ‘screen time’, este book time. Am dezvoltat o obsesie pentru Gretchen Rubin, a carei disciplina de fier si personalitate usor maniaca o ador. De asemenea am reinceput sa citesc carti de management, deocamdata mi-am descarcat First Impressions si Book Yourself Solid. O sa incerc sa le fac o recenzie aici.
  • Nunta. Au mai ramas mai putin de doua luni pana la nunta si detaliile ne omoara. Avem de facut tot felul de chestii marunte, dar care ne ocupa tot timpul. Duminica mergem la Chateau pentru a degusta si hotari meniul. Si incercam sa gasim un profesor pentru cateva lectii de dans. Luna de miere? Care luna de miere? Inca nu ne-am hotarat asupra vacantei, avem mai multe destinatii pe lista…
  • Stare de spirit -work in progress. Cand nu cad rapusa pe perna, incep sa ma gandesc la tot felul de tampenii. Nu toate au legatura cu nunta si din pacate, nu pot controla mare lucru. In principal, ma gandesc la boli si moarte. There, I said it.
  • Ultimele descoperiri. Aici trebuie sa scriu un articol separat, pentru ca am adunat multe chestii in ultima vreme care mi-au placut (spoiler: un brand frantuzesc de camasi, absolut impecabil; un brand de produse cosmetice minuna; ceva de-ale gurii). Datorita Ioanei, am descoperit ceaiul negru Lipton cu aroma de caramel si vanilie. Este delicios si satisface pofta de dulce. 🙂 In mod normal, nu imi place Lipton si nu ma innebunesc dupa ceaiul la plic, dar acesta e chiar bun. Multumesc, Ioana!

lipton

Saptamana voastra cum a fost?

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (7) at .

meta

