De la 0% la 100%

May 26, 2016 § 2 Comments

Uneori, cateva zile pe luna sunt complet demobilizata. Am zero energie pentru orice, zero pofta de viata, si ma copleseste o stare de rau care ma sperie. Acelea sunt si zilele in care as dormi non-stop si creierul imi functioneaza doar pentru o banala lectura. De fapt, simt nevoia de zahar pentru orice pas pe care il fac. Si nu doar de zahar. 🙂

Am invatat sa iau aceste zile (doua-trei) ca atare si sa imi ascult corpul. Daca nu merg la somn la ora potrivita, a doua zi voi plati scump. Imi tolerez cat pot derapajele alimentare, inteleg ca nu am chef sa fac nici doi pasi pana in parcul din colt, darmite sa ma zbantui pe ritmurile nebune ale prietenei mele virtuale Jillian… Si ca nimic nu ajuta. Nici macar magneziul, litri de apa sau o doza dubla de cafea.

Dar toate trec si vin zile in care incep sa execut taskuri cu constiinciozitate si fac ceea ce aman timp de zile si saptamani la rand. Imi planuiesc cu grija alimentatia si fac sport. De exemplu, azi am mancat falafel la cuptor, salata de morcovi cu usturoi si peste la cuptor si urmeaza ca in seara asta sa mergem la squash (sau ‘arena leilor’, asa cum ii spune cineva :))).

Dar ma simt bine mai ales psihic. Am energie, entuziasm, speranta, pofta de viata si de lucru, credinta ca le pot duce pe toate la sfarsit. Vad luminita de la capatul tunelului.

verde 1

Asta vreau sa spun – uneori ceea ce ni se intampla ne bulverseaza grozav, piesele de puzzle sunt amestecate si nu se potrivesc nicicum. Senzatia de oboseala sau disperare sau neputinta pune stapanire pe noi. Dar cand pare ca nimic nu mai e de facut, tot ce trebuie e sa… lasi sa treaca. Daca am invatat ceva in toti anii astia este ca nimic nu dureaza la nesfarsit – nici lucrurile bune, si nici cele rele. 🙂 Rabdarea si speranta, capacitatea de a-ti pastra capul pe umeri chiar si atunci cand uraganul te zapaceste este ceea ce face diferenta intre supravietuitori si… ceilalti.

§ 2 Responses to De la 0% la 100%

  • o femeie says:

    poate ca suna deplasat, dar in zilele cand nu am energie si ma simt stoarsa (fizic si psihic) eu tin… post cu apa si rugaciune. M-a ajutat f. mult. Uneori combinam si cu venit pe jos de la munca ( 6km plimbare).

  • Sinziana says:

    Nu suna absolut deloc deplasat si iti multumesc ca ai impartasit aceasta idee, nu mi-ar fi trecut prin cap sa tin post negru si sa ma rog.Pfuu, acum ca ma gandesc la cum ar fi sa fac asta, ma napadesc iarasi toate acele emotii mai mult sau mai putin reprimate. O sa incerc.
    P.S.Postul cu apa ajuta in multe feluri, dar uneori mi se pare greu de tinut…

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading De la 0% la 100% at .

meta

