In ultima vreme…

May 25, 2016 § 2 Comments

..Nu e nici foarte rau si nici foarte bine. E foarte frig. Noaptea dorm cu sosete si cu un halat flausat, spre disperarea lui E. care are impresia ca s-a ‘bagat in pat cu ursoaica’. Serios, e foarte frig si azi-dimineata desi am plecat incotosmanata, ca pentru sfarsitul lui Mai asa, tot am dardait. Consecinta e ca acum ma doare in gat si am febra.

Zilele astea prea multe merg prost si prea putine merg bine. La slujba e OK, macar acolo, cat de cat liniste. Nunta ne da batai de cap majore – mai précis cununia civila. Relatiile cu administratia elvetiana se dovedesc a fi un cosmar, ceva mai presus de imaginatie, si asta ne consuma.

Lista cu to do-uri nebifate devine necuprinzatoare. Si colac peste pupaza, m-a lovit o sfanta oboseala – m-as culca la 22.30 si as dormi neintoarsa pana la 8. O sfarseala ingrozitoare care imi dicteaza sa ma intind imediat si sa inchid ochii. Ce conteaza ca ma loveste si in timpul orelor de munca, si mai ales cand fac ceva unde trebuie sa fiu prezenta 100%?

Alta chestie e ca de vreo doua zile a inceput sa ma doara si piciorul stang, cand incerc sa alerg schiopatez mai ceva ca faimosul Catelus schiop :)) Deci cardio my ass.

Nu mai dau vina pe Mercur retrograd, pe ghinion sau blesteme, cred ca e pur si simplu o perioada aiurea in care suntem fortati sa stoarcem ultimele rezerve de umor (noi doi fiind eminamente niste oameni hiper seriosi, dar…). Ma gandesc ca se poate si mai rau. Si ca va fi foarte bine. Ma si vad pe 3 August, in racoarea serii pe propriul balcon (am zis racoare, da? sa nu aud de canicula) sorbind un Aperol spritz si uitandu-ma in zare…

Pana atunci, ce sa fie? O brownie umeda? Un cremsnit cu spuma de capsune? Sau poate un cheesecake cu caramel sarat si alune? Caci da, uneori chiar imi vine sa ma balacesc intr-o balta de zahar…

Cine naiba zicea ca e usor sa te mariti? Ahh, cred ca aceeasi persoana care zicea ca e usor sa faci un copil (da’ vezi tu dupa aia!), nu? Well, in ziua de azi invatatura old-school e ca nuca-n perete. Dar eu insist ca Universul ma iubeste si ma incapatanez sa vad semnele simpatiei lui peste tot… ca de exemplu, in cafeaua de ieri la 6.30am. 🙂

cafea

§ 2 Responses to In ultima vreme…

  • Ioana says:

    Abia aștept să ne spui cum a fost la nunta ta 🙂
    Urmăresc un blog foarte fain, o tipă stomatolog care a stat câțiva ani în UK și a scris, printre altele, o mulțime de lucruri interesante (și utile) despre nunta ei, poate o știi și tu, dacă nu, uite aici:
    http://www.siblondelegandesc.ro/2014/09/09/ghidul-unei-nunti-fara-regrete/

  • Sinziana says:

    Multumesc pentru recomandare, Ioana! Si eu o urmaresc pe Blonda, dar articolul asta mi-a scapat. Cred ca am sa scriu si eu despre cum vad nuntile. Apropos de sfaturile din acest articol, pe noi fotograful deja ne-a rugat sa facem o lista cu oamenii pe care ii vrem musai in poze si sa insarcinam pe cineva (cavalerul de onoare, de exemplu) sa ne ajute sa ‘adunam’ oamenii respectivi atunci cand va fi sedinta foto, ca sa nu alergam de colo-colo ca bezmeticii.
    In rest, incerc sa nu am foarte multe asteptari, si sa iau lucrurile asa cum vin. E o petrecere pentru care am muncit amandoi de ne-au sarit capacele si pe care nu o facem pentru bani. Mai sunt mai putin de doua luni… 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading In ultima vreme… at .

meta

