Pentru viitor

May 18, 2016 § 3 Comments

Imi doresc o viata simpla. O casa in care sa incapem confortbil cu totii si fiecare sa aiba un spatiu suficient, o gradina cu multe legume si pomi fructiferi, o alta gradina cu iarba grasa si liliac, magnolie si iasomie si ronduri de flori. Imi doresc ca dimineata sa imi pot bea cafeaua pe bancuta din afara casei, ascultand ciripitul pasarilor si umplandu-mi plamanii cu cel mai curat aer. Imi doresc ca de fiecare data cand imi ridic privirea catre cer, el sa fie acolo, brazdat de nori. Imi doresc sa pot face plimbari prin padure, sa alerg in nestire, sa cuprind tot verdele muntilor cu verdele ochilor mei.

Sa coc paine pentru familia mea, sa adun ouale de la gainusele noastre cu care sa fac cele mai delicioase omlete si placinte, sa mancam sanatos, simplu, gustos. Sa avem in camara doar cat ne trebuie: cateva borcane de compot, gem si dulceata, niste conserve si muraturi, legume bune din gradina noastra, vinuri alese.

Sa schimb in unele seri hainele de casa pe haine de gala, sa imi pun perle la gat si pantofi cu toc si sa plecam in oras, lasand in urma o gospodarie bine pusa la punct, dar in care viata clocoteste zi dupa zi.

Ciudat cum simt in mine amestecul asta de simplu cu sofisticat.

Imi doresc sa fiu fericita, sanatoasa, fara griji. Sa fiu tanara si agera pana voi inchide ochii, sa imi pastrez vitalitatea si puterea in tesuturi si oase cat mai mult timp.

Imi doresc sa imi pot iubi sincer si cu pasiune barbatul pana la sfarsitul vietii si sa ne crestem copiii frumos.

Sunt o femeie simpla cu idei complicate si sutien de dantela pe sub camasa de panza topita.

§ 3 Responses to Pentru viitor

  • Ioana says:

    Nu cred că e chiar atât de idilic să crești găinușe și să sapi morcovii în grădină 🙂
    Iar tu nu pari deloc o femeie simplă, din contră, ai o personalitate foarte complexă și sofisticată. Chiar dacă nu comentez des pe aici, te citesc cu mare plăcere și din exterior așa se vede 🙂

  • Sinziana says:

    Iti multumesc pentru comentarii, Ioana! Desigur ca o viata ‘ca la tara’ nu ar fi idilica. Cred ca imi doresc asa ceva pentru ca viata mea in momentul asta pare destul de aglomerata si dificila. Si pare mai frumos si mai simplu cand traiesti la coltul ierbii… doar pare! 🙂
    Te citesc si eu cu mare, mare placere. Mereu vin la tine sa vad ce ai mai scris si cand nu e nici o postare noua, citesc ce ai scris acum niste ani. Ai un stil incredibil de relaxant si ma bucur mult ca te-am descoperit! 🙂

  • o femeie says:

    Eu am o mini gradina si la cat ii acord (am pus legume si flori, am si fructe) dar numai tihna nu e. Iar de manichiura …nu mai zic nimic 🙂 (nu port manusi).
    E drept, doar tuns iarba cred ca e mai usor, eu incerc sa cultiv multe multe :))

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Pentru viitor at .

meta

