Ce-am facut de cand am disparut

May 17, 2016 § 1 Comment

Imediat se face o luna de cand nu am mai aparut pe blog. De trait, am trait, si chiar intens. Sa vedem:

  • Am sarbatorit 12 ani de cand suntem impreuna. E greu de crezut, dar s-a ajuns aici. 🙂 🙂 Am marcat momentul cu o cina la Palace du Menthon , o bijuterie pe malul lacului Annecy. Ne-au placut la nebunie locatia, atmosfera, mancarea… compania. 🙂 Ne-am hotarat sa aniversarm ziua noastra in fiecare an la alt castel, ca doar Elvetia si Franta sunt pline de asa ceva. A fost o ocazie buna pentru noi sa rememoram tot felul de momente importante si sa ne punem dorinte…

castel

vin

  • Am inceput sa iau magneziu – cel pe care il iau eu e sub forma de fiole. Am simtit efectele dupa nici doua zile – un tonus mult mai bun, senzatie de mobilitate crescuta, energie sporita, digestie imbunatatita. Simt ca multe dintre starile mele proaste se datoreaza unei deficiente de magneziu, asa ca voi continua sa desfac fiola dupa fiola…
  • Mi-a fost furat laptopul. That’s right, eram in trenul dinspre Zurich spre Geneva si cand sa cobor, am realizat dezastrul. Din fericire, am primit un alt laptop aproape imediat, dar chestiunea asta a lasat urme adanci in mine. Pur si simplu nu o sa mai adorm niciodata in tren si voi fi mult, mult mai vigilenta.
  • Am mai fost la doua probe la rochia de mireasa – ma bucur ca sunt persoana care sunt, adica una care nu intra in fibrilatii cand aude de subiectul asta. In acest moment rochia nu este ce imi doresc, dar eu sper ca pana la momentul T o sa devina.
  • Mi-am cautat sandale pentru nunta. Cu viitorul socru la mall – asa ceva nu credeam ca am sa traiesc vreodata, dar iata ca s-a inventat si barbatul care nu doar ca are mai multa rabdare decat mine in magazine, dar are energia si entuziasmul unei fashioniste in toata regula. Mi-a atras atentia perechea de mai jos, sunt de la Musette si erau destul de comozi. Desigur ca nu i-am cumparat pe acestia, perechea aleasa de mine e si mai si. 🙂

musette

  • Am dat o tura si pe la Annecy, tot in cautare de sandale. Ca de fiecare data, mi-a placut la nebunie energia orasului, freamatul lui plin de caldura. Ne-am oprit si de data asta la o galette, la terasa noastra favorita. 🙂

annecy

  • Am ajuns intr-o drumetie. Bine, drumetie e mult spus, caci nu am urcat deloc. A fost o plimbare minunata prin padure, pe platoul de la Sixt Fer au Cheval. Zona e minunata, si in luna Mai cand zapada se topeste se formeaza niste cascade spectaculoase. Pe langa cascade, am gasit si leurda 🙂 si am profitat sa pun din nou la congelator un baton.

sixt

  • A trecut Pastele – a fost unul ploios, dar minunat pentru ca l-am petrecut alaturi de nasii nostri. Invitatii aveau un umor spumos, atmosfera a fost foarte relaxanta si uite-asa am petrecut vreo 8 ore, printre pahare de vin, farfurii cu salata de boeuf si felii de cozonac. Contributia noastra a fost o tava de baklava (mi-nu-na-ta) si un platou de pateuri cu branza si chimen – pateurile astea o sa ma faca faimoasa.

praji

  • Am ajuns la bunici – dincolo de tristetea batranetii lor, gradina a ramas aceeasi – acelasi parfum incredibil, verdele ametitor, si toate randuite cu grija de bunicul meu cu forte de zmeu.

cer garla

That’s a wrap folks! 🙂 O sa incerc sa fiu mai prezenta pe aici, dar nu promit nimic.

Si voi, ce-ati mai facut? 🙂

§ One Response to Ce-am facut de cand am disparut

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ce-am facut de cand am disparut at .

meta

