A pain that I’m used to si un smoothie exotic

April 20, 2016 § Leave a comment

Azi ma doare corpul, imi simt cam fiecare muschiulet. Dar stiti ce, ador senzatia asta! Imi aminteste ca am un corp care lucreaza pentru mine, care este capabil sa faca niste chestii minunate atat timp cat eu il alimentez cat e normal si il pun la treaba regulat.

De ceva vreme am inceput sa fac sport in mod regulat si sa fiu mai atenta la ce mananc si… se simte! Fac asta pentru mine, pentru ca sunt constienta ca un corp sanatos inseamna si o minte sanatoasa, si ani in plus de viata. Un lucru facut zilnic, pe termen lung are efecte extraordinare.

Duminica seara am alergat 13.5km… prima oara in viata mea. Am terminat cu un sprint si cand am intrat in casa, am avut senzatia ca sunt in al noualea cer. Au urmat niste pungi de gheata pe gambe si mi-am revenit rapid din high. Dar am de gand sa recidivez cu o alergare si mai lunga, cat de curand.

Ieri am avut o sesiune scurta, dar intensa cu prietena mea Jillian, care reuseste asa, printr-o magie, sa iti puna tot corpul la treaba intr-un mod care mie mi se pare fun. Un amestec de cardio si exercitii cu greutati lejere, timp de 30 de minute fara pauza e de ajuns sa ma trimita in Raiul endorfinelor, cu transpiratie cu tot. 🙂 Ah, pe Jillian o gasiti pe youtube! 🙂

Si dupa cateva minute de badminton afara, cat sa ne luam si noi portia de vitamina D, am executat si o ciorba de perisoare la patru maini, caci deh, am avut parte de ajutor (ce bineeeeeee!!!) 🙂 Si pentru prima oara dupa multe nopti, seara am putut adormi la o ora decenta.

Iar de dimineata mi-am tarat corpul amortit, cu muschiuletii care tipau spre bucatarie unde am executat un smoothie-revelatie. Am mai facut eu smoothieuri la viata mea, unele mai reusite decat altele, dar de data asta cred ca am gasit formula care ma face fericita.

smoothie

Ce: smoothie exotic

Cum: intr-un castron mai mare se blenduiesc un iaurt grecesc, cam 100g ananas, 2 lingurite de unt de cocos, 1 lingura rasa de praf magic (in cazul meu, o pudra pe baza de cafea verde, turmeric, seminte de canepa si ghimbir) si kale, cat va lasa inima (eu am pus doua maini zdravene). Adaugam apa din ochi si blitzuim.

E un smoothie deosebit de gustos, cu un gust exotic… si, cel mai important, este foarte sanatos si poate tin loc de o masa. Eu am de gand sa il beau azi dupa alergarea de viteza. Cred ca fata de alte smoothieuri pe care le-am facut, diferenta aici a facut-o untul de cocos, care pe langa gustul minunat, aduce grasimi bune si atat de necesare! In plus, untul de cocos contribuie la senzatia de satietate… ca doar nu vrei sa bei un smoothie si sa iti fie foame jumatate de ora mai tarziu. 🙂

Si reintorcandu-ma la durere… sunt sigura ca o sa depasesc acest prag de durere, ca efortul care mi se pare acum mare o sa imi devina comfortabil, si apoi voi trece la nivelul urmator. I say… bring.it.on, sunt pregatita! 🙂

 

 

 

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading A pain that I’m used to si un smoothie exotic at .

meta

