Ganduri de vineri (6)

April 8, 2016 § Leave a comment

A fost o saptamana interesanta, cu drumuri si planuri si chiar un pic de alergare. 🙂 Si mult citit, dar despre cartile devorate voi povesti curand.

Luni am fost la Ladies’ night – o seara la cinema, care implica pe langa film, si socializare in jurul unui pahar de ceva bun si al unei farfurii cu mici gustari delicioase. Inainte de a intra la film, am primit si inghetata (pe care am refuzat-o pentru ca, soc si groaza, nu sunt mare fan), apoi in timpul filmului am rontait popcorn pe care l-am gasit frumos asezat pe scaun, alaturi de o sticla de apa. Iar la final am primit si o punga cu mici cadouri costmetice si diverse bonuri de cumparaturi. De data aceasta, am vazut My big fat Greek wedding (2), un film usurel si amuzant – dar faptul ca am fost cu fetele si ne-am rasfatat a contat cel mai mult. Iar aceste ladies’ night care au loc lunar sunt foarte bine organizate.

film

Marti a fost seara de squash – desi nu ma simteam chiar bine, Elvin a zis ca am jucat foarte bine si dupa o ora pe teren, am plecat eliberata de toata tensiunea.

Miercuri dimineata am plecat la Zurich. Seara m-am intalnit cu prietena mea Dana, care m-a scos la alergat prin padure. 🙂 A fost extraordinar (de greu) sa alerg pe dealuri, pe poteci, sa vedem gradini, sa admiram Zurich-ul de la inaltime, si mai ales sa  simt mirosul innebunitor al pomilor in floare si al leurdei, care era pretutindeni… :)Mi-a placut la nebunie si voi mai repeta. Chiar mi-a incoltit in minte ideea de a alerga dis de dimineata, cand orasul inca doarme… Zurich-ul e extrem de ofertant din acest punct de vedere.

Am avut o surpriza mai putin placuta miercuri seara cand mi-am despachetat bagajul. Camasa mea atent calcata si impaturita in hartie de cadouri tocmai pentru a nu se sifona era… ca o mica varza. Si cum a doua zi zburam la o intalnire cu un client si nu aveam fier de calcat in hotel, am apelat in disperare de cauza la un mic truc: dupa ce am facut un dus foaaaaaarte lung, am agatat umerasul cu camasa in cabina de dus. Ideea e ca aburii sa inmoaie putin materialul….

camasa

Dupa aproximativ 10 minute, camasa mea arata numai bine de a fi purtata.

camasa 2

Dupa o noapte foarte zbuciumata, joi dimineata la 5am eram in picioare. Am luat un mic-dejun sanatos si rapid in biroul absolut gol: o conserva de sardine si o chifla. Marul a fost pentru mai tarziu. Mi-am dat seama ca imi plac mic-dejunurile cu ceva sarat si ca pot face combinatii sanatoase si satioase chiar si atunci cand joc in deplasare. Tot ce trebuie sa fac e sa ma organizez din timp si sa nu las lucrurile la voia intamplarii.

bk

Am zburat apoi la Berlin si dupa amiaza la 4.30 eram inapoi in Zurich, de unde am luat trenul spre Geneva.

Si iata-ma vineri dimineata, planuind un week-end destul de plin: avem musafiri la cina maine seara, apoi duminica cafea cu fetele. Si printre astea, e nevoie de o sesiune de alergare lunga, exercitii pentru examenul auto si poate chiar un pic de condus? 🙂

Voua cum v-a fost saptamana si ce planuri aveti?

 

 

 

 

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (6) at .

meta

