Ganduri de vineri (5)

April 1, 2016 § Leave a comment

Pentru mine asta a fost o saptamana grea, cu intamplari triste, vesti mai putin bune si in general o stare de spirit cam dezastruoasa. Dar, incet-incet, scot capul la lumina. 🙂 Am fost si la o alergare mai lunga aseara, chiar si Elvin m-a insotit, si ne-am simtit foarte bine. Pentru mine acea alergare a fost un restart bun. Am observat cu stupoare efectele alergarii prin padure, sau la deal – m-au ajutat enorm sa imi cresc rezistenta si capacitatea respiratorie.

Ne pregatim pentru un week-end de ski la Verbier, dar in seara aceasta pana la plecare mi-am propus sa fac niste exercitii de intarire a musculaturii.

Am reusit chiar si un mic wardrobe detox sau spring cleaning in sifonier – am scapat de toate hainele care fie nu imi mai plac, sau nu imi mai vin bine sau pur si simplu… apartin altei ere. Si, pe de alta parte, tot proband, mi-au venit idei noi de tinute si am observat cu multa mirare ca din hainele pe care le detin pot crea combinatii minunate si foarte fresh. Am fost foarte atenta la cum pot integra accesorii – esarfe, curele, pantofi, genti pentru a da accente noi si oarecum indraznete unor tinute altfel clasice. Deci garderoba de primavara este rezolvata, cu atat mai mult cu cat saptamana trecuta in Romania m-am ‘dedat’ la un pic de shopping care s-a soldat cu niste lucruri foarte dragute.

Pentru nunta, planificarea merge destul de bine – am mers la prima proba pentru rochie, mai trebuie sa imi gasesc sandale pentru nunta si o rochie pentru cununia civila, sa fac o proba la coafura si machiaj si… altele.

Cel mai important este insa starea de spirit…Imi doresc sa ma bucur de aceasta nunta, care conteaza cel mai mult si mai mult pentru noi doi.

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (5) at .

meta

