Ganduri de vineri (4)

March 11, 2016 § 2 Comments

A fost o saptamana buna. Cu carti, multe carti, si mai multa cafea, o calatorie la Zurich, prima sesiune de coaching serioasa, reluarea antrenamentelor, si ceva cumparaturi pentru femeia cocheta din mine.

Sa le luam pe rand:

Job-wise: am ajuns la Zurich luni dimineata la ora 9.30, mai devreme ca niciodata. Dupa-amiaza am petrecut-o la Basel, cu un client. Mi-a placut mult Basel, atat cat am putut sa vad din taxi. M-am simtit foarte obosita, venita fiind dintr-un week-end solicitant. M-am luptat sa ma trezesc dimineata, sa mananc sanatos, dar prajiturile si celelate bunatati prezente in bucataria biroului in fiecare zi nu au ajutat deloc-deloc. 🙂

cakes

Tot saptamana asta am avut si prima sesiune de coaching mai serioasa. M-am pregatit mult, si totusi cu cateva minute inainte de telefon, aveam emotii cat casa. A fost bine… foarte bine! Si o sa fie si mai si, lucrez intens la asta. Mi-am strans teancuri de carti, iau notite, imi scriu intrebari si fac planuri pentru urmatoarele sedinte… Asta nu inseamna ca intru in sesiune cu o agenda fixa… nu nu.

Organizarea nuntii: am fixat intr-un final intalnirea cu potentialul fotograf. Cred ca o sa iasa o treaba faina. Trebuie sa ne hotaram ce si cat vrem sa fie filmat si care e bugetul nostru pentru toata afacerea. Maine mergem la Lyon pentru ca E. sa isi dea comanda de costum. Si aici sunt increzatoare ca o sa mearga foarte bine si imi place la nebunie ca facem asta impreuna.

Iar eu… cred ca mi-am gasit rochita pentru cununia civila. 🙂 Este stilul meu, potrivita ocaziei, si cred ca ma va pune in valoare. Acum trebuie doar sa imi fac curaj si sa o comand. 🙂

Sport: miercuri seara, pe drumul spre Geneva m-a lovit brusc pofta de squash. Asa ca asta am facut miercuri seara si meciul a fost superb.  Apoi ieri am fost la alergat. Cum m-am simtit? Minunat si mizerabil. Minunat pentru ca chiar imi place sa alerg si sa imi simt corpul inundat de endorfine. Mizerabil pentru ca nu mi-a venit sa cred ca am putut alerga candva 10km si pentru ca nu stiu cum as putea sa alerg 20km. Imi e clar ca e o chestiune de exercitiu, ca sunt oameni care alearga mult mai mult, dar… Nu simt ca am avut un breakthrough cu alergatul. Dar asta nu inseamna ca renunt… dimpotriva! Trebuie sa gasesc un plan care sa ma ajute si sa continui cu cross-trainingul.

Food-wise: a fost asa si asa. Nu sunt mandra de anumite alegeri, mai ales cat am stat la Zurich. Dar I am back on track si mai inspirata ca niciodata de ideea de healthy food, cu accent pe salate si supe.

pranzul de azi

pranzul de azi

Am descoperit si nuca de cocos, care e un snack nutritiv, hidratant si satios.

cocos

Cochetarii feminine: am fost in the mood for shopping. Si cum ce cauti, aia gasesti, m-am impiedicat de niste sandale minunate pentru vara, pe care le-am comandat online si primit rapid. Momentul in care le-am pus in picioare a fost un fel de ‘ahh, ce bine ca sunt femeie!’. Sunt vesele, sexy, comode si e imposibil sa iti iei privirea de la ele. Dar pentru ca nu e vara inca si la birou imi e greu sa alerg pe tocuri de 8-10cm, mi-am comandat si o pereche de botine extreeeem de frumoase, elegante si de buna calitate.

To-dos pentru acest week-end: sa calc un teanc de rufe. 🙂 Sa alerg. Sa citesc mult. Sa ma apuc odata de invatat pentru scoala de soferi. Si sa gatesc. Iar duminica mergem la ski, uh-uh!

Pe la voi ce mai e?

§ 2 Responses to Ganduri de vineri (4)

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (4) at .

meta

