Ziua mea, ca femeie

March 8, 2016 § Leave a comment

lac

In ultima vreme simt ca ma transform. Barca mea, care pana acum era mai mereu destabilizata de tot felul de valuri, a devenit mult mai solida si puternica. Ba chiar imi permit sa mai arunc cate o vasla in apa si sa ma las sa plutesc la voia intamplarii fara teama ca vreo furtuna s-ar abate asupra mea. Pe scurt, in ultima vreme imi permit sa ma relaxez, iar asta e mare lucru pentru mine.

Si nu stiu cum s-a petrecut aceasta schimbare, dar zau daca vreau sa ma gandesc prea mult.

Astazi imi asum cine si ce sunt si invat sa nu mai privesc cu regret sau tristete in urma.

Astazi imi permit sa fac greseli si sa ascult ce imi spune inima, fara sa mai pun la indoiala mesajele ei.

Astazi visez si fac pasi pentru va visele mele sa devina realitate.

Am aruncat din barca mea teama, furia, indoiala. Am invitat in barca mea bucuria, curajul, iubirea, speranta, intelepciunea, tacerea.

Am inceput sa invat ce inseamna dragostea de sine si de ce e important sa o avem.

Continui sa pretuiesc dragostea de care am parte si sa daruiesc iubire din prea-plinul inimii mele.

Accept durerea, esecul, provocarea, linistea, fericirea, necunoscutul.

Simt cat de multa putere e in inima mea, si in acelasi timp cat de vulnerabila sunt – dar nu imi mai e teama.

Privesc cu amuzament, cu mirare, cu o oarecare detasare ce e in jurul meu.

Inchid ochii, respir si in spatele pleoapelor ruleaza imagini din excursia noastra la Lacul Taupo. Acolo inima mea a facut salturi de bucurie si recunostinta pentru tot ceea ce a fost, si este si poate va fi.

 

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ziua mea, ca femeie at .

meta

