Ganduri de vineri (2)

January 22, 2016 § 1 Comment

Saptamana asta a trecut pe nesimtite, ceea ce intr-un fel ma bucura. Am facut progrese destul de semnificative in privinta organizarii nuntii, dar din punct de vedere al vitalitatii am fost categoric pe minus. Simt ca am fost foarte imprastiata si mi-a fost foarte greu sa ma concentrez la serviciu si sa duc la bun sfarsit anumite sarcini (iar asta mi-a apasat un buton numit ‘anxietate’).

Nu am inceput trainingul pentru half marathon, ceea ce ma cam sperie (iar perspectiva urmatoarelor saptamani care vor fi foarte aglomerate nu e nici ea prea imbucuratoare). Pe de alta parte, m-am adancit destul de mult in Dancing with Shame a lui Harriet Lerner. Ma intreb daca chiar voi putea tine un jurnal al cartilor pe care le citesc, nu de alta dar tin minte destul de putin din cartile pe care le parcurg si care nu m-au lovit in plex, dar care altminteri au fost foarte utile.

Din punct de vedere al alimentatiei a fost destul de OK, am reusit sa ne organizam cat de cat. Casa arata si ea onorabil desi se poate oricand mai bine. Am facut si niste cumparaturi de cadouri de la reduceri, insa nu am terminat acest capitol.

Cumva saptamana asta a fost una a adancirii in sine si mult mai putin a unei productivitati masurabile. Am reluat legatura cu oameni din trecutul meu, iar procesul asta e destul de incarcat afectiv.

In week-end as vrea sa fac un maraton: sa termin ce am de terminat la serviciu, sa alerg, sa merg la schi, sa fac ceva de mancare. Mai trebuie sa mergem sa discutam detaliile cu preotul si sa fac un mic ‘at home spa’. As vrea si sa incep sa scriu despre vacanta noastra in Noua Zeelanda. Probabil daca m-as trezi la 5am as reusi sa fac toate astea, dar…

In concluzie, o saptamana imprastiata si oarecum trista. Si o imagine care ar putea sa o defineasca:

Glenorchy, Noua Zeelanda

Glenorchy, Noua Zeelanda

 

La voi cum a fost saptamana asta?

 

§ One Response to Ganduri de vineri (2)

  • Ioana says:

    A fost o săptămână apăsătoare și mult lipsită de somn. Nu m-am putut concentra pe nimic, drept urmare nu mi-au ieșit multe lucruri așa cum aș fi vrut. Slavă Domnului că azi e vineri 🙂

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Ganduri de vineri (2) at .

meta

