Am revenit! Ganduri de inceput

January 13, 2016 § Leave a comment

eu

Dupa 3 saptamani de vacanta in (sigur!) unul dintre cele mai frumoase locuri din lume, pot sa spun asa:

  • Merita sa pleci departe, departe… la 33 de ore cu avionul de departe. M-am ferit sa ma uit pe harta, sa vad exact unde am ajuns, mi s-ar fi facut aproape teama :), dar pot spune cu mana pe inima ca o deconectare totala de lumea pe care o stiai iti ofera o perspectiva incredibil de diferita asupra vietii. Si uneori merita sa scoti firul din priza.
  • Viata poate fi asa cum nu ne-o imaginam. Am vazut niste peisaje care mi-au taiat rasuflarea sau m-au incantat pana la lesin, simturile mele au fost date peste cap. O sa povestesc pe indelete ce si cum.
  • Aici si acum. De-abia acum pot realiza ca in multe dintre vacantele in care am fost eu nu m-am bucurat cu adevarat de acele experiente, pentru ca eram cu gandul in cu totul alta parte. De data aceasta mi-am dat voie sa ma bucur cu adevarat, sa pun ‘pauza’ pe orice altceva. E foarte important sa faci asta, sa respiri cu adevarat, sa fii prezent in intregime, nu o bucata din tine in Norvegia si alta la la Zurich…
  • E bine sa revii acasa. Undeva in nesfarsitul zbor dinspre Auckland spre Geneva mi-am dat seama cat de mult imi lipseste acasa si efectiv am topait cand am deschis usa apartamentului. Azi dimineata mi-am facut o cafea fierbinte, am aprins o lumanare si sunt gata sa atac lista de to-do. Am multe planuri pentru anul asta!
  • Sunt foarte, foarte norocoasa si multumesc pentru asta. Viata merge bine si nu mi-e teama sa recunosc. Totul este exact asa cum ar trebui sa fie. Am de gand sa merg prin viata asa cum mergi pe munte: sa o iau pieptis, strategic, sa merg in zig-zag, sa iau o pauza in care sa ma opresc si sa admir privelistea, sa merg cu atentie si fara teama ca pasesc pe o carare nebatatorita…

munte

Leave a Reply

What’s this?

You are currently reading Am revenit! Ganduri de inceput at .

meta

